Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Erümit, Banu Avşar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Switching from face-to-face learning to mandatory online education during the coronavirus pandemic brought much uncertainty and new experiences for undergraduate students who were unfamiliar with that type of learning. This research aimed to identify
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9679::6216fa64861dcad39433d46412ec3c70
https://hdl.handle.net/11436/7223
https://hdl.handle.net/11436/7223
Autor:
Tugba Yuksel, Banu Avsar Erumit
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education. :1-30
This study aimed to identify the expectations of three stakeholders (pre-service teachers, supervisor teacher, and mentor faculty member) from other stakeholders and the process of field experience course that was recently revised. The clinical super
WOS: 000457136500002 Action research was conducted in two sections of a scientific inquiry class in a Midwestern U.S. university to identify the types of questions that students ask for their investigations, identify emerging patterns regarding stude
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c4785555ebcc8aeb599efa93a8de880
https://hdl.handle.net/11436/1681
https://hdl.handle.net/11436/1681