Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Equipercentile Method"'
Publikováno v:
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, Vol 10, Iss 1, Pp 96-116 (2019)
Bu çalışma ortaokulda öğrencilerin matematik başarılarını ve matematik başarılarındaki gelişimi etkileyen öğrenci ve okul değişkenlerinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırma evrenini, Ankara ilinde 2008 yılında ortao
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4fc7f7ef659461f5236a8b9348ab5f34
https://avesis.erciyes.edu.tr/publication/details/eb45f5a3-d6de-4271-abfb-5de54be2328c/oai
https://avesis.erciyes.edu.tr/publication/details/eb45f5a3-d6de-4271-abfb-5de54be2328c/oai
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 1 96-116
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Bu çalışma ortaokuldaöğrencilerin matematik başarılarını ve matematik başarılarındaki gelişimietkileyen öğrenci ve okul değişkenlerinin incelenmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırma evrenini, Ankarailinde 2008 yılında ortaokul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::9cc1cd4e626e0dda078b0e460dd2bdf1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epod/issue/43953/493297
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epod/issue/43953/493297
Autor:
Imbuh Yuwono
Publikováno v:
Jurnal Evaluasi Pendidikan; Vol 8 No 1 (2017): JURNAL EVALUASI PENDIDIKAN; 1-6
This research used two sets of test instruments, namely the Final Examinations of Mathematics of seventh grade, which were respectively developed by SMPN 223 Pasar Rebo East Jakarta and SMPN 196 Cipayung East Jakarta. These two sets of test instrumen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tri Rijanto
Publikováno v:
Jurnal Evaluasi Pendidikan, Vol 2, Iss 1, Pp 101-114 (2011)
This study is aimed to obtain information of different score variance result of equating linear method and equipercentile method for sample size 200, 400, and 800 in Ujian Akhir Sekolah Berstandar Nasional (UASBN). The research is important in consid
Autor:
Wim J. van der Linden
Publikováno v:
Psychometrika, 65(4), 437-456. Springer
Observed-score equating using the marginal distributions of two tests is not necessarily the universally best approach it has been claimed to be. On the other hand, equating using the conditional distributions given the ability level of the examinee
Autor:
BINTARAWATI, DWINING
Publikováno v:
Jurnal Evaluasi Pendidikan; Vol 3 No 2 (2012): JURNAL EVALUASI PENDIDIKAN; 107-117
This research was aimed to examine the accuracy of concordance method on linear method, linear parallel method and equipercentile method. The accuracy of those three concordance methods is revealed through the average score of the root mean square de
Autor:
RIJANTO, TRI
Publikováno v:
Jurnal Evaluasi Pendidikan; Vol 2 No 1 (2011): JURNAL EVALUASI PENDIDIKAN; 101-114
Penelitian ini bertujuan memperoleh informasi perbedaan variansi skor hasil penyetaraan metode linear dan metode ekipersentil untuk ukuran sampel 200, 400, dan 800 pada Ujian Akhir Sekolah Berstandar Nasional (UASBN). Penelitian ini penting dilakukan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.