Zobrazeno 1 - 10
of 226
pro vyhledávání: '"Epstein JN"'
Autor:
Newman, E, Jernigan, TL, Lisdahl, KM, Tamm, L, Tapert, SF, Potkin, SG, Mathalon, D, Molina, B, Bjork, J, Castellanos, FX, Swanson, J, Kuperman, JM, Bartsch, H, Chen, CH, Dale, AM, Epstein, JN
Publikováno v:
Newman, E; Jernigan, TL; Lisdahl, KM; Tamm, L; Tapert, SF; Potkin, SG; et al.(2016). Go/No Go task performance predicts cortical thickness in the caudal inferior frontal gyrus in young adults with and without ADHD. Brain Imaging and Behavior, 10(3), 880-892. doi: 10.1007/s11682-015-9453-x. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/8hj9n16j
© 2015, Springer Science+Business Media New York. Response inhibition deficits are widely believed to be at the core of Attention-Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). Several studies have examined neural architectural correlates of ADHD, but resea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::81d8d6e523bec2cee885c474a1da44f4
http://www.escholarship.org/uc/item/8hj9n16j
http://www.escholarship.org/uc/item/8hj9n16j
Publikováno v:
Zhonghua er ke za zhi = Chinese journal of pediatrics. 52(1)
Publikováno v:
Brown University Child & Adolescent Psychopharmacology Update. Dec2011, Vol. 13 Issue 12, p4-6. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.