Zobrazeno 1 - 10
of 636
pro vyhledávání: '"Epistemological profile"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Amazônia, Vol 17, Iss 38, Pp 153-172 (2021)
This paper presents the mapping of elements of the high school and university students' density epistemological profile. We have applied tests to a sample of 324 students from these two levels to identify profile elements from the segmentation of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4597dd501aa343a7b34ec9acdcb52df0
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chiriac, Horia-Costin
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 5 September 2014 149:169-173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mátyás Bódig
Publikováno v:
Amicus Curiae. 4:476-503
This piece is a response to Geoffrey Samuel’s review article that deals with my 2021 monograph, Legal Doctrinal Scholarship. I aim to correct misrepresentations of my position, but I also seek possibilities of a more constructive engagement between
Autor:
Larissa Dorigon, Diullye Miola, Marco Antonio Batista Carvalho, Lourdes Aparecida Della Justina, Rosana Franzen Leite
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino de Ciência e Tecnologia, Vol 12, Iss 1 (2019)
In this article, we present some elements of Gaston Bachelard epistemology as the Epistemological Profile for discussing of aspects related to the teaching of chemistry. Our goal was to propose a model of Epistemological Profile for the concept of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04cecb1699764d5bb7e2679e6e329a3c
Publikováno v:
Góndola, Enseñanza y Aprendizaje de las Ciencias, Vol 11, Iss 2, Pp 212-227 (2016)
This paper investigates the relationship between the epistemological profile of the student, their mental images and drivers built after the use of virtual experiments. For this, was chosen as the dual behavior knowledge content of matter and electro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af055f419a1b43f7955dde31bf8125fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.