Zobrazeno 1 - 10
of 1 777
pro vyhledávání: '"Epistemic network analysis"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Oct 01. 27(4), 69-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48791544
Autor:
Yuchen Chen1 oakleychen@foxmail.com, Yun-Fang Tu1 sandy0692@gmail.com, Xinli Zhang1 zhxl@wzu.edu.cn, Gwo-Jen Hwang2,3,4 gjhwang.academic@gmail.com
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Oct2024, Vol. 27 Issue 4, p69-89. 21p.
Asynchronous online discussions are common assignments in both hybrid and online courses to promote critical thinking and collaboration among students. However, the evaluation of these assignments can require considerable time and effort from instruc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.00051
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionResearch has suggested that how learners act in CSCL environments is considerably influenced by their internal collaboration scripts. These scripts are knowledge structures that reside in an individual’s memory and consist of play, scen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26e1661168164c5999c25c5ad54fa0d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.