Zobrazeno 1 - 10
of 249
pro vyhledávání: '"Environmental dimension"'
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2024, Vol. 37, Issue 4, pp. 1254-1281.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-10-2023-0559
Publikováno v:
پژوهشهای تجربی حسابداری, Vol 14, Iss 1, Pp 1-32 (2024)
The present study aims to propose a model for assessing the quality of the internal control structure of companies listed on the Tehran Stock Exchange. To achieve this goal, a set of indicators and components of the internal control structure were id
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2026dfe6c784e71a32bae1c06b893e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maryam R. Abdulkareem, Rawaa F. Naom
Publikováno v:
Mağallaẗ Al-kūfaẗ Al-handasiyyaẗ, Vol 13, Iss 1, Pp 1-21 (2022)
Landscapes are considered an essential and effective element in the city. However, the neglect occurring in them reflects negatively on the city, which requires the need to research how to deal with this through the concept of activating the landscap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17ec84e7ea6d4973b87a6ed6f3de8afd
Autor:
Tondolo, Vilmar Antonio Gonçalves, D'Agostini, Marina, Camargo, Maria Emília, Tondolo, Rosana da Rosa Portella, Souza, Josefer de Lima, Longaray, André Andrade
Publikováno v:
International Journal of Productivity and Performance Management, 2020, Vol. 70, Issue 7, pp. 1865-1888.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPPM-12-2019-0552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 52, Iss 3, Pp 149-162 (2021)
Corporate social responsibility, as a business philosophy and managerial concept, is increasingly represented in contemporary business operations and marketing, as well as in the scientific literature in this field. The importance that consumers atta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68aae31ffde64a19810f21f978689da9
Autor:
Valarezo-Beltrón Oswaldo
Publikováno v:
Journal of the Selva Andina Biosphere, Vol 8, Iss 1, Pp 19-31 (2020)
The present work was carried out in the Colón and Río Chico districts, Portoviejo, Manabí province, Ecuador during 2018. The objective was to evaluate the environmental and social sustainability of the producing subtle lemon farms. It is required
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9efc95d50ef64b299a5083ffaa41d9b9
Autor:
Jorge Antonio Flórez Cabrera, Jessica Alejandra Reyes Forero, María de los Ángeles Chamorro Zárate
Publikováno v:
CPU-e, Iss 34 (2022)
El artículo develó los resultados de un diagnóstico preliminar acerca de la formación ambiental que tienen estudiantes y egresados de las licenciaturas que oferta la Universidad Surcolombiana ubicada en el departamento del Huila, Colombia. El obj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a4b523591d64aecaa140fdfcf436795