Zobrazeno 1 - 10
of 218
pro vyhledávání: '"Enterprise social network"'
Publikováno v:
VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, 2022, Vol. 54, Issue 1, pp. 74-107.
Autor:
Kazemian, Shakiba, Grant, Susan B.
Publikováno v:
VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, 2021, Vol. 53, Issue 3, pp. 608-635.
Autor:
Xiong, Jie, Sun, Daoyin
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2022, Vol. 36, Issue 1, pp. 151-171.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-04-2021-0168
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2021, Vol. 35, Issue 6, pp. 1764-1788.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-05-2021-0225
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 57922-57940 (2021)
Process mining that exploits system event logs provides significant information regarding operating events in an organization. By discovering process models and analyzing social network metrics created throughout the operation of the information syst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97a4bd7794ae4d45b665d1964755ee63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2019, Vol. 32, Issue 3, pp. 436-456.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-08-2018-0177
Publikováno v:
علوم و مهندسی آب و فاضلاب, Vol 4, Iss 3, Pp 4-12 (2019)
The purpose of this study is to determine the effect of utilitarian and hedonic motivation on organizational knowledge sharing through social networks in the Southwest Water and Sewage Company of Tehran Province. This is an applied research method fr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40be23bc820245b6984f4d49ffa048ae
Autor:
Aboelmaged, Mohamed Gamal
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2018, Vol. 22, Issue 2, pp. 362-383.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-05-2017-0188