Zobrazeno 1 - 10
of 435
pro vyhledávání: '"Enstone A"'
Publikováno v:
ClinicoEconomics and Outcomes Research, Vol Volume 16, Pp 55-67 (2024)
Ralph HB Benedict,1 Pamela Vo,2 Nicholas Adlard,2 Olwyn Grennan,3 Ashley Enstone,4 Daisy Bridge,4 Robin Wyn,4 Stanley L Cohan5 1Department of Neurology, Jacobs School of Medicine and Biomedical Sciences, Buffalo, NY, USA; 2Novartis Pharma AG, Basel,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8993d9a88d7d400ea6c84ffc40dcffd9
Publikováno v:
ClinicoEconomics and Outcomes Research, Vol Volume 15, Pp 29-39 (2023)
Paul O’Brien,1 Ashley Enstone,2 Daisy Bridge,2 Robin Wyn,2 Judit Banhazi3 1Novartis Ireland, Dublin, Ireland; 2Adelphi Values PROVE, Bollington, UK; 3Novartis Pharma AG, Basel, SwitzerlandCorrespondence: Paul O’Brien, Email paul-2.obrien@novartis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9663d208f9d9436899393df4da91bdcd
Autor:
Smith, Terry J., Cockerham, Kimberly, Barretto, Naina, Hirst, Alex, Oliver, Louisa, Enstone, Ashley, Brandolini, Giulia, Taylor, Stephanie D., Holt, Robert J.
Publikováno v:
In Endocrine Practice May 2024 30(5):470-475
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Enstone, Zoë, author
Publikováno v:
Melusine’s Footprint: Tracing the Legacy of a Medieval Myth. 4:259-281
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MCLAUGHLIN, VALLERIE, FRANTZ, ROBERT P, HEMNES, ANNA R, RAHAGHI, FRANCK, SAHAY, SANDEEP, STRACHAN, PAUL M, LOPEZ, DAVID, LAM, JENNY, CHO, MICHELLE, STONE, MEDI, BRIDGE, DAISY, PERRY, RICHARD, ENSTONE, ASHLEY, PERRETT, LISA, SMITH, HOLLY, DOAD, GURINDERPAL
Publikováno v:
Chest; October 2024, Vol. 166 Issue: 4, Number 4 Supplement 1 pA5763-A5767, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zoe Enstone
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 22 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6fe096a71c04a00b738cec48328f644
Autor:
Jakob Langer, Verna L. Welch, Mary M. Moran, Alejandro Cane, Santiago M. C. Lopez, Amit Srivastava, Ashley L. Enstone, Amy Sears, Kristen J. Markus, Maria Heuser, Rachel M. Kewley, Isabelle J. Whittle
Publikováno v:
Advances in Therapy. 40:1601-1627