Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Ensemble Learner"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Genomics, Vol 13, Iss S10, Pp 1-20 (2020)
Abstract Background Advancements in transcriptomic profiling have led to the emergence of new challenges regarding data integration and interpretability. Variability between measurement platforms makes it difficult to compare between cohorts, and lar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92f02df638ec42aebe3858f64ad10720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2018, Vol. 20, Issue 3, pp. 321-357.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-09-2017-0074
Autor:
Mohammad Sadegh Barkhordari, Danial Jahed Armaghani, Ahmed Salih Mohammed, Dmitrii Vladimirovich Ulrikh
Publikováno v:
Buildings, Vol 12, Iss 2, p 132 (2022)
Concrete is one of the most popular materials for building all types of structures, and it has a wide range of applications in the construction industry. Cement production and use have a significant environmental impact due to the emission of differe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1802ecc993894b6d9e358541015a7af2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
George-Bogdan MACA
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai: Series Informatica, Vol 64, Iss 2 (2019)
Autonomous driving is an increasingly important theme nowadays. One of the reasons behind this is the evolution of hardware components in the last years, which made possible both research and implementation of much more complex deep learning techniqu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b83d912d705d4fe995ca56ce3bab660e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.