Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Engwall, O."'
Autor:
Baur, C., Chua, C., Gerlach, J., Rayner, E., Russell, M., Strik, H., Wei, X., Engwall, O., Lopes, J., Leite, I.
Publikováno v:
Engwall, O.; Lopes, J.; Leite, I. (ed.), Proceedings of the 7th ISCA Workshop on Speech and Language Technology in Education, pp. 71-78
Workshop on Speech and Language Technology in Education (SLaTE)
Engwall, O.; Lopes, J.; Leite, I. (ed.), Proceedings of the 7th ISCA Workshop on Speech and Language Technology in Education, 71-78. Stockholm, Sweden : International Speech Communication Association
STARTPAGE=71;ENDPAGE=78;TITLE=Engwall, O.; Lopes, J.; Leite, I. (ed.), Proceedings of the 7th ISCA Workshop on Speech and Language Technology in Education
Workshop on Speech and Language Technology in Education (SLaTE)
Engwall, O.; Lopes, J.; Leite, I. (ed.), Proceedings of the 7th ISCA Workshop on Speech and Language Technology in Education, 71-78. Stockholm, Sweden : International Speech Communication Association
STARTPAGE=71;ENDPAGE=78;TITLE=Engwall, O.; Lopes, J.; Leite, I. (ed.), Proceedings of the 7th ISCA Workshop on Speech and Language Technology in Education
We present an overview of the shared task for spoken CALL. Groups competed on a prompt-response task using English-language data collected, through an online CALL game, from Swiss German teens in their second and third years of learning English. Each
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::910e4157680d40f29460e41666cf3cc6
https://hdl.handle.net/2066/187674
https://hdl.handle.net/2066/187674
Speech perception training improves listeners’ perception, but it could also significantly improve production. The benefits of perception training are interesting for the English as a foreign language (EFL) classroom, where this tool is currently n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::8c3e39a1158662a874d6d0cce899d893
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/387705
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/387705
Autor:
Gilmartin, Emer, Kim, Jaebok, Diallo, Alpha, Zhao, Yong, Chiarain, Neasa Ni, Su, Ketong, Huang, Yuyun, Cowan, Benjamin, Campbell, Nick, Engwall, O., Lopes, J., Leite, I.
Publikováno v:
SLaTE 2017: proceedings of the Seventh ISCA Workshop on Speech and Language Technology in Education, SLaTE 2017
SLaTE 2017
SLaTE 2017
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::90dc914aeb5dee8c5c739fb5ef9b867d
https://research.utwente.nl/en/publications/caramilla--speech-mediated-language-learning-modules-for-refugee-and-high-school-learners-of-english-and-irish(ccb9b04a-61b6-4b31-a3a2-8cf5b508572d).html
https://research.utwente.nl/en/publications/caramilla--speech-mediated-language-learning-modules-for-refugee-and-high-school-learners-of-english-and-irish(ccb9b04a-61b6-4b31-a3a2-8cf5b508572d).html
Autor:
Beskow J (AUTHOR), Engwall O (AUTHOR), Granström B (AUTHOR), Nordqvist P (AUTHOR), Wik P (AUTHOR)
Publikováno v:
Technology & Disability. 2008, Vol. 20 Issue 2, p97-107. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.