Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"English major students"'
Autor:
Dağgöl Gökçe Dişlen
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 13, Iss 1, Pp 107-132 (2023)
Introduction: Assuming responsibility of learning and showing flexibility in case of changes and problems in learning could make this process more conscious and fruitful. This is significant, particularly at a time when traditional universities are i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aae80570a105446eb27c3045c25e6223
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 7, Iss 1 (2023)
Practicum is an excellent chance for university students to apply their knowledge in a real-world professional setting. Unlike other majors, Vietnamese English major students are generally not trained to work in a particular area. Therefore, the caus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea09d460a2a848a8b1e0880c474e0db2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohammad Iman Askari
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 7, Iss 2, Pp 283-312 (2019)
The study was intended to provide a description of the attitudes of English-major students towards the teaching methods in translation courses to find out more about the quality and relevance of such methods to students’ needs, concerning the neces
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/440cb2d37fdb4da5a350aab82d98557d
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 10, Iss 1, Pp 1-10 (2019)
Context: This study was carried out during the second semester of academic year 2017-2018 at the Islamic Azad University of Tehran, North and South branches, aiming at providing a description of the attitudes of English-major students towards the tea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/545ee00c9024430abe78d861f7eeb273
Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English: from activity theory perspective
Autor:
Son Van Nguyen, Anita Habók
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 4, Pp e06819- (2021)
The purpose of this study was to investigate Vietnamese non-English majors' motivation to learn English as a foreign language (EFL) based on the activity theory perspective. The participants included 1,565 students with at least one semester of unive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8ad4397d1e8425e9ea3de4b60d8f772
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilta Purnama Sari
Publikováno v:
Edukasi: Jurnal Pendidikan dan Pengajaran, Vol 4, Iss 2, Pp 1-9 (2018)
This study investigated the relationship between reading anxiety and reading strategies use, and explored the influence of reading anxiety on reading strategies use of undergraduate English major students of UIN Raden Fatah Palembang. A total of 103
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3384db24e314cbeb2cb1773b84527e3