Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"English learning experience"'
Autor:
Kawashima, Hirokatsu
Publikováno v:
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域. 68:73-80
The Relationship between general listening proficiency and musical background was investigated from the perspective of Japanese EFL learners with various levels of English learning experience. The subjects’ (n = 63) general English listening profic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat Autònoma de Barcelona
The purpose of this paper was to find the relationship between the dimensions of the L2 Motivational Self System (Dörnyei, 2009) and language achievement, as well as to provide motivational learner types according to the theory. A questionnaire was
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::af132f1c177a05fe3c184cef29f8d07c
https://ddd.uab.cat/record/137854
https://ddd.uab.cat/record/137854
Autor:
羅淑媛, Luo, Shu-Yuan
本研究旨在瞭解台南市國小高年級學童英語補習現況與英語補習經驗及其英語學習態度。以台南市公立國小高年級學童為研究對象,進行叢集抽樣,抽取15所學校,30個班級為樣本,以研究者
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/cgi-bin/gs32/gsweb.cgi/login?o=dnclcdr&s=id=%22102NTNT1576005%22.&searchmode=basic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
陳德愷, Chen, Te Kai
This study aims to reveal the advantages and challenges that early study abroad students face through exploring the positioning of two Taiwanese students who studied abroad at a young age at different stages of their lives. The study adopts a qualita
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0102551016%22.
Autor:
洪郁閔, Hung, Yu Min
The study aims to explore the dynamic nature of learner belief through investigating two Taiwanese MA-TESOL students' beliefs at different stages of their lives. The participants are two TESOL MA students in a graduate school in northern Taiwan. Data
Externí odkaz:
http://thesis.lib.nccu.edu.tw/cgi-bin/cdrfb3/gsweb.cgi?o=dstdcdr&i=sid=%22G0096551019%22.