Zobrazeno 1 - 10
of 243
pro vyhledávání: '"English learning attitudes"'
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 10 (2020)
This article analyzes the relationship between Korean mothers’ beliefs about early childhood English education and preschoolers’ attitudes toward English learning. English experiences in the home were also projected to be significantly related to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4f3857777174de38b2e56b655f6d029
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jinhyun Joe, seungeunlee
Publikováno v:
The Journal of Humanities and Social sciences 21. 10:493-508
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 10 (2020)
This article analyzes the relationship between Korean mothers’ beliefs about early childhood English education and preschoolers’ attitudes toward English learning. English experiences in the home were also projected to be significantly related to
Autor:
Jane, O'Halloran
Publikováno v:
岡山理科大学紀要. B, 人文・社会科学. 52:31-39
Publikováno v:
Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering ISBN: 9783030350949
eLEOT
eLEOT
This paper explores the professional development needs of secondary school English teachers from multilingual areas in Yunnan, P. R. China, in particular, the strength of their language learning attitudes and in-service training motivation, the corre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bdf967cc77b7a3c3705deed14dcb0a05
https://doi.org/10.1007/978-3-030-35095-6_39
https://doi.org/10.1007/978-3-030-35095-6_39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HUANG,PEY-CHYI, 黃珮婍
105
The purpose of the study was to investigate the effect of digital game-based learning on English learning attitudes and problem solving skills of the eighth graders in a junior high school located in New Taipei City. A pre-test-post-test qua
The purpose of the study was to investigate the effect of digital game-based learning on English learning attitudes and problem solving skills of the eighth graders in a junior high school located in New Taipei City. A pre-test-post-test qua
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/qb4kf9