Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"English language learning strategies"'
Autor:
Le Thanh Thao, Pham Trut Thuy, Thieu Thi Hai Yen, Nguyen Anh Thi, Phuong Hoang Yen, Huynh Thi Anh Thu, Nguyen Huong Tra
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThe primary objective of this investigation is to attain a profound understanding of the favored English language acquisition strategies of self-identified extroverted learners in Vietnam. Employing a mixed-methods paradigm, the study used bo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c518a0f43be4e49807d4146eada02ce
Autor:
Le Thanh Thao, Thieu Thi Hai Yen, Nguyen Anh Thi, Phuong Hoang Yen, Pham Trut Thuy, Huynh Thi Anh Thu, Nguyen Huong Tra
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThe primary objective of this research was to examine how gender influences self-perceived extroverted learners in their choice and application of language acquisition strategies. This research employs an intricate descriptive methodological
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd93deba499a43a69e13a84cc8b21033
Autor:
Hanif Maulaniam Sholah
Publikováno v:
Indonesian EFL Journal: Journal of ELT, Linguistics, and Literature, Vol 5, Iss 1, Pp 1-23 (2019)
This research is aimed to investigate the different strategies of learning English language on monolingual and Bilingual learners. The goal of this research is to know whether the learners who speak one language in their daily life have different lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/452fbf944a404e76998dfe7e21947551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmad Nazari, Tanvi Warty
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 4, Iss 3, Pp 58-68 (2018)
This study is an attempt to resolve the contradictory findings concerning the relationship between learners’ English language learning strategies and their academic subject areas. A two-phased mixed-methods research approach, consisting of a questi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7fde8882a84490db306274d8e15c084
Autor:
Noor Hayati
Publikováno v:
Dinamika Ilmu, Vol 15, Iss 2, Pp 297-323 (2015)
Abstract:This research aimed to investigate; students’ English academic achievement, beliefs about English language learning, English language learning strategies, and the relationship of them.Descriptive and correlational design, quantitative meth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abf5171a5ee744d8aaaf36bc3539b833
Autor:
Kwanklao Srisopha
The objectives of this research were 1) to study the level of English language learning strategies, 2) to study the level of English language learning achievement motivation, and 3) to establish and validate a causal relationship model of English lan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a161840a1efed132f133afad7c9618e2
https://doi.org/10.31219/osf.io/zx9qc
https://doi.org/10.31219/osf.io/zx9qc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.