Zobrazeno 1 - 10
of 402
pro vyhledávání: '"English for children"'
Publikováno v:
Journal of Languages and Language Teaching, Vol 12, Iss 4, Pp 1641-1656 (2024)
Transnational families in Indonesia currently still have many difficulties in developing and creating an ideology of language use that they implement in their families, with a variety of languages to maintain their family's ethnic identity. This rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16856933c74d4d2ca18fd8a0ecc768bc
Autor:
Bambang Harmanto
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 5, Iss 2, Pp 279-297 (2022)
This study aims at identifying the contribution of parents’ socio-economic status (SES) toward their views on the teaching English for children. A survey technique with questionnaires and interviews was utilized to collect the data from 245 parents
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a51223faa844ce4950744dcb4bcabc1
Autor:
Mireya Esther Castañeda
Publikováno v:
Enletawa Journal, Vol 12, Iss 2 (2020)
The following paper introduces research studies and publications that could broaden English language teachers and scholars’ understanding about policies for the teaching of English, targeted at public primary schools in various countries of the wor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a603a5cd3d8646acae70a4b06e90aad2
Autor:
Connie Qun Guan, Scott H. Fraundorf
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
The effects of psycholinguistic variables on reading development are critical to the evaluation of theories about the reading system. Although we know that the development of reading depends on both individual differences (endogenous) and item-level
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8badada5499940d1874d080b88539cde
Autor:
Bambang Harmanto
Publikováno v:
JEELS (Journal of English Education and Linguistics Studies), Vol 5, Iss 2, Pp 279-298 (2018)
This study aims at identifying the contribution of parents’ socio-economic status (SES) toward their views on the teaching English for children. A survey technique with questionnaires and interviews was utilized to collect the data from 245 par
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/733b426fb3644d33b6136c8535474a31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
研究紀要 青葉 Seiyo = College review of Sendai Seiyo Gakuin. 13(2):247-254