Zobrazeno 1 - 10
of 507
pro vyhledávání: '"English for business purposes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In English for Specific Purposes July 2021 63:137-150
Publikováno v:
FACTA UNIVERSITATIS - Linguistics and Literature. 15(1):97-109
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=568212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sadeghi, Bakhtiar, Yazdanjoo, Mona
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 7(01):388-394
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=25723
Autor:
Mayuasti Mayuasti
Publikováno v:
Ensiklopedia Education Review. 4:160-167
Need analysis is the first stage in developing Specific English courses. The purpose of the analysis is to guarantee the learning process relate with students’ needs and wants. The reason of the importance of the analysis leads this research to inv
Publikováno v:
In English for Specific Purposes 2010 29(4):225-242
Autor:
Onodera, Jorge
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Não recebi financiamento This research is inserted in the Linguistic Studies area, specifically in the area of teaching-learning of foreign languages. The general objectives were: to apply and evaluate the effectiveness of a Business English (BE) co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2e36a3f3ac2df66882089508f90dc458
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/12847.
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/12847.
Publikováno v:
English for Specific Purposes. 63:137-150
This study examined request emails written by Korean professionals (L2 writers) and American professionals (L1 writers) in the workplace. A total of 60 emails (30 from Korean and 30 from American employees) were collected using an online survey admin
Autor:
Assia Guellil
Publikováno v:
International Journal of English Literature and Social Sciences. 5:1626-1630