Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"English as a foreign language students"'
Publikováno v:
Tra Vinh University Journal of Science, Vol 11, Iss 47, Pp 29-38 (2022)
This study explores English as a foreign language students’ challenges and investigates solutions for students to improve their public speaking skills at a university campus in the South of Vietnam. A descriptive mixed-method approach is used in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64a93299a8a4442e95035e21d0ef210d
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 21, Iss 2, Pp 129-141 (2019)
This paper presents the results of a research study based on a pedagogical experience of two pre-service English teachers with seventh graders. The main goal was to analyze the students’ context representations, after using some songs in English as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64711e33df914cb8a2cc40f8136ac2ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Najmiddinova Oliya
The learners' motivation is crucial when learning a language. Motivating EFL (English as a Foreign Language) students to participate in their learning is important. Some experts concur, according to Dornyei (1998), that motivation is responsible for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58ca300f94024f708f1a311665685583
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 21, Iss 2, Pp 129-141 (2019)
Profile Issues in Teachers` Professional Development, Volume: 21, Issue: 2, Pages: 129-141, Published: DEC 2019
Profile Issues in Teachers` Professional Development, Volume: 21, Issue: 2, Pages: 129-141, Published: DEC 2019
This paper presents the results of a research study based on a pedagogical experience of two pre-service English teachers with seventh graders. The main goal was to analyze the students’ context representations, after using some songs in English as
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Thinking Skills and Creativity. 33:100588
This study investigated how an intervention that promoted the use of diagrams might affect quality features of written explanations produced by EFL (English as a foreign language) students in an undergraduate education studies course taught entirely
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.