Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"English as a Foreign Language(EFL) reading"'
Autor:
Feifei Chen, Rohaya Abdullah
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 3, Pp e25217- (2024)
In recent years, English as a foreign language (EFL) reading instruction has emerged as a prominent and recurring research theme in the realm of education. Despite this growing interest, prior studies have not outlined the research status of EFL read
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78f42ec02a8749bf8b4a4006d0439b08
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-23 (2021)
Abstract Currently, much research on cognitive diagnostic assessment (CDA) focuses on the development of statistical models estimating individual students’ attribute profiles. However, little is known about how to communicate model-generated statis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5ddcf0c618547cbb534b9c13f5bfadb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 11, Iss 1, Pp 1-23 (2021)
Currently, much research on cognitive diagnostic assessment (CDA) focuses on the development of statistical models estimating individual students’ attribute profiles. However, little is known about how to communicate model-generated statistical res
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melina Porto
Publikováno v:
Intercultural Education. 25:518-539
The work presented here is an empirical study of how advanced learners of English as a foreign language in Argentina access and understand the culture-specific dimensions of literary narrative texts. It has three purposes. First, to extend research i
Autor:
WHITE, Sean A., Sean A., WHITE
Publikováno v:
総合政策論叢. 13:49-59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.