Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"English Language Learners (ell)"'
Autor:
Helen Brandon, Ellis Hurd
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 28, Iss 2, Pp 1-25 (2024)
This case study explores the experiences of two teacher candidates (TCs) in professional development school (PDS) settings with multilingual learners. While valuing multilingual learner’s diverse linguistic backgrounds and language repertoires by d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4ec9d39adbe427c83f9ebbe28b299d8
Autor:
Ashley N. Armstrong, Timothy F. Slater
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 612 (2024)
Across the United States, the number of classrooms welcoming young students who are new English language learners (ELL) is rapidly growing. Motivated by a dramatic increase in the number of Myanmar- and Burma-originating immigrants now attending Engl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27ac42120f1f4f26a77eb1efe1c04860
Autor:
Robinson Richards, Delia
Publikováno v:
Proceedings of the 15th International RAIS Conference on Social Sciences and Humanities. :91-97
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=819747
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Becker, Sharon J., Bowen, Sandy K.
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2018 Jul 01. 163(3), 356-373.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26484302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Autism, 2018, Vol. 4, Issue 4, pp. 174-183.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AIA-05-2018-0019
Autor:
Dr. Patricia Gray, Amy Germuth, Jessica MacNair, Claire Simpson, Sarah Sowa, Nancy van Duin, Claudia Walker
Publikováno v:
Journal of Interdisciplinary Teacher Leadership, Vol 4, Iss 1 (2019)
This two-year case study examined multi-modal, interdisciplinary approaches to engage both immigrant English Second Language (ESL) and English Language Learners (ELL) in STEM (science, technology, engineering, math) learning and to build STEM identit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e4d842c983245f998e20e6af275d2a1
Publikováno v:
Mathematics Teacher, 2016 Mar 01. 109(7), 534-540.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteacher.109.7.0534