Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"English, Andrea R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Murdoch, Diana1 (AUTHOR) diana.murdoch@ed.ac.uk, English, Andrea R.1 (AUTHOR), Hintz, Allison2 (AUTHOR), Tyson, Kersti3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Theory. Oct2020, Vol. 70 Issue 5, p653-679. 27p.
Publikováno v:
Linson, A, Xu, Y, English, A R & Fisher, R B 2022, Identifying student struggle by analyzing facial expressions during asynchronous video lecture viewing: Towards an automated tool to support instructors . in M M Rodrigo, N Matsuda, A I Cristea & V Dimitrova (eds), Artificial Intelligence in Education: 23rd International Conference, AIED 2022, Durham, UK, July 27–31, 2022, Proceedings, Part I . Lecture Notes in Computer Science, vol. 13355, pp. 53-65, The 23rd International Conference on Artificial Intelligence in Education 2022, Durham, United Kingdom, 27/07/22 . https://doi.org/10.1007/978-3-031-11644-5_5
The widespread shift in higher education (HE) from in-person instruction to pre-recorded video lectures means that many instructors have lost access to real-time student feedback for the duration of any given lecture (a ‘sea of faces’ that expres
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::50d6a9c8cec063829ae544bddc4113e3
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/268402130/Identifying_student_struggle_LINSON_DOA25042022_AFV.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/268402130/Identifying_student_struggle_LINSON_DOA25042022_AFV.pdf
Publikováno v:
Tyson, K, Hintz, A, English, A R & Murdoch, D 2022, ' Hearing Silence : Understanding the complexities of silence in democratic classrooms and our responsibilities as teachers and teacher educators. A response to "Creating a Democratic Mathematics Classroom: The Interplay of the Rights and Responsibilities of the Learner." ', Democracy and Education, vol. 30, no. 1, 6 . < https://democracyeducationjournal.org/home/vol30/iss1/6/ >
This response to Priya Prasad’s and Crystal Kalinec-Craig’s article on the interplay of the Rights and Responsibilities of the Learner aims to engage with and add on to the authors’ exploration of learners overexercising or opting out of their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::24d1f24a181398188856327c3bd20550
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/271596221/TysonEtalDE2022HearingSilence_Published.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/271596221/TysonEtalDE2022HearingSilence_Published.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Democracy & Education; 2022, Vol. 30 Issue 1, p1-8, 8p
Autor:
English, Andrea R.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Sep2016, Vol. 48 Issue 10, p1046-1064. 19p.