Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"Engineering degree"'
Autor:
Gorka Unzueta, José Alberto Eguren
Publikováno v:
Journal of Industrial Engineering and Management, Vol 16, Iss 2, Pp 263-274 (2023)
Purpose: This paper aims to present how the project-based learning (PBL) methodology was implemented in the Faculty of Engineering of Mondragon Unibertsitatea in the second year of the Engineering in Industrial Organisation degree to help integrate s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ceb068912d934b39a25f90d68d151906
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xavier Brioso, Diego Fuentes Hurtado
Publikováno v:
Advances in Building Education, Vol 4, Iss 3, Pp 35-47 (2020)
El Lean Project Delivery System (LPDS) es un sistema que implementa principios y herramientas Lean en todo el ciclo de vida de un proyecto de construcción. El LPDS es adaptativo pues es flexible para especificar las entradas y salidas de los proceso
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17232d2a75714e75a3d196d57b784bb6
Autor:
Amanda Laca, Yolanda Patiño
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 8, p 501 (2022)
An approach to the effect of environmental subjects on the environmental knowledge of undergraduates in Engineering was examined in this work. Two subjects, common to five different Engineering degrees (Industrial, Electric and Electronic, Mechanic,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df8903ef869a4ee3915a2c92df380b50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María Carmen Carnero
Publikováno v:
Mathematics, Vol 9, Iss 9, p 1034 (2021)
Due to the important advantages it offers, gamification is one of the fastest-growing industries in the world, and interest from the market and from users continues to grow. This has led to the development of more and more applications aimed at diffe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c7da12eea804bfa91d80cf9f92b8f3b
Autor:
Juan Pedro Peña-Martín, Eva González-Parada, Carmen García-Berdonés, Eduardo Javier Pérez-Rodríguez
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, Vol 3, Iss 2, Pp 30-48 (2016)
This work presents a mentoring program for first year engineering students in the Telecommunications Engineering College (ETSIT) at the University of Malaga (UMA). Actors involved in the program are professors from staff, veterans mentoring students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7054847cc1c9400fa2462907ea63ee23
Autor:
Marcos Rodríguez-Millán, Miguel Marco, José Antonio Loya, Fernando Moure, María Henar Miguélez
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, Vol 3, Iss 1, Pp 26-46 (2016)
This work presents a methodology for interfacing with the students in order to study impact problems. The results are derived from the Bachelor Thesis developed at the end of the fourth course in the Security Engineering Degree. The knowledge regardi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f06a8abbfef94be98e3149a832638300
Disseny i implementació d'una plataforma per a la gestió de la Xarxa Alumni del GEI: La xarxa social
La majoria d'institucions educatives disposen d'una xarxa Alumni. Tot i l'existència d'UAB Alumni es planteja la creació d'una plataforma que permeti millorar la comunicació de l'Escola amb els Alumni del GEI i que facilita la interrelació entre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1404::405c760fe617a42148c9495d0c449162
https://ddd.uab.cat/record/272789
https://ddd.uab.cat/record/272789