Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Engineering courses"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 12, p 5071 (2024)
The authors investigated the impact of active learning STEM and STEAM approaches on secondary school students’ general engineering knowledge, intrinsic relevance, and creativity. Three out-of-school sensor-based courses were held successively. Ever
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c267f062ff042219ceb557bbf563920
Publikováno v:
Studies in Engineering Education, Vol 4, Iss 2, Pp 122–143-122–143 (2023)
Background: Foundational courses in engineering curricula (FECs) are critical to student success in engineering but tend to consist of large lecture-style learning environments at many universities, which can be challenging for many learners. Moreove
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2af5bd8733d4b0f9749cc97cb601747
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Manufacturing Letters September 2022 33 Supplement:952-960
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Díaz-Ramírez, Jenny ∗
Publikováno v:
In Heliyon September 2020 6(9)
Publikováno v:
In Measurement May 2020 156
Publikováno v:
Cakrawala: Jurnal Pendidikan, Vol 16, Iss 1 (2022)
This study examines professional teachers in student perception of EFL teachers and ESL Students. Professional teacher become the next level of teacher labelled. Teachers will be categorized as professional if they master several domains such as teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d480373c681748cf9f4c533020082119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Energy Procedia February 2019 160:806-811