Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Engevik, Liv Inger"'
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities August 2016 55:287-300
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2015 30 Part A:140-151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hjetland, Hanne Næss, Hofslundsengen, Hilde Christine, Klem, Marianne, Karlsen, Jannicke, Hagen, Åste Mjelve, Engevik, Liv Inger, Geva, Esther, Norbury, Courtenay Frazier, Monsrud, May-Britt, Næss, Kari-Anne Bottegård
Publikováno v:
Hjetland, Hanne Næss Hofslundsengen, Hilde Christine Klem, Marianne Karlsen, Jannicke Hagen, Åste Mjelve Engevik, Liv Inger Geva, Esther Norbury, Courtenay Frazier Monsrud, May-Britt Næss, Kari-Anne Bottegård . Protocol: Vocabulary interventions for second language (L2) learners up to six years. Cochrane Database of Systematic Reviews. 2021, 2021:CD014890(9), 1-36
Cochrane Database of Systematic Reviews
Cochrane Database of Systematic Reviews
Autor:
Engevik, Liv Inger
Publikováno v:
Engevik, Liv Inger. Livskvalitet og multifunksjonshemjing. Masteroppgave, University of Oslo, 2007
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/31972
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/31972/1/Masteroppgave.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/31972/1/Masteroppgave.pdf
Publikováno v:
Engevik, Liv Inger Næss, Kari-Anne Bottegaard Berntsen, Lars Viggo . Quality of Inclusion and Related Predictors: Teachers? Reports of Educational Provisions Offered to Students with Down Syndrome. Scandinavian Jo
Scandinavian Jo
Scandinavian Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/71363
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/71363/1/Engevik_2018_Quality%2Bof%2BInclusion.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/71363/1/Engevik_2018_Quality%2Bof%2BInclusion.pdf