Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Engelhardt, Lena"'
Autor:
Engelhardt, Lena *, Goldhammer, Frank, Lüdtke, Oliver, Köller, Olaf, Baumert, Jürgen, Carstensen, Claus H.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation December 2021 71
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior November 2017 76:683-692
In unserer Studie möchten wir das Wissen (Messinstrument: Test of Environmental Knowledge (TEK)), die Einstellung (Messinstrumente: Environmental Attitudes Inventory (EAI-24) & General Environmental Behaviour (GEB-50)) und das klimafreundliche Verha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::66d19323f18af5e5f467e9674ac8f832
Autor:
Engelhardt, Lena, Goldhammer, Frank
Publikováno v:
2018/01, GESIS Papers, 16
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/55737
Autor:
Engelhardt, Lena, Naumann, Johannes, Goldhammer, Frank, Frey, Andreas, Horz, Holger, Hartig, Katja, Wenzel, S. Franziska C.
This paper addresses the development of performance-based assessment items for ICT skills, skills in dealing with information and communication technologies, a construct which is rather broadly and only operationally defined. Item development followe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::50ed2af84f0aae036ff93b8b822ff31d
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/62468
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/62468
Autor:
Engelhardt, Lena, Naumann, Johannes, Goldhammer, Frank, Frey, Andreas, Wenzel, S. Franziska C., Hartig, Katja, Horz, Holger
Publikováno v:
European journal of psychological assessment 36 (2020) 2, S. 269-279
European journal of psychological assessment 36 (2020) 2, S. 269-279
The goal of this study was to investigate sources of evidence of convergent validity supporting the construct interpretation of scores on a simulation-based ICT skills test. Th
The goal of this study was to investigate sources of evidence of convergent validity supporting the construct interpretation of scores on a simulation-based ICT skills test. Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f60fb6b6502012f9a769f9d52ec7c99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Engelhardt, Lena, Naumann, Johannes, Goldhammer, Frank, Frey, Andreas, Wenzel, Franziska, Hartig, Katja, Horz, Holger
Publikováno v:
Engelhardt, Lena Naumann, Johannes Goldhammer, Frank Frey, Andreas Wenzel, Franziska Hartig, Katja Horz, Holger . Convergent Evidence for the Validity of a Performance-Based ICT Skills Test. European Jo
European Jo
European Jo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/75831
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/75831/1/EJPA-D-17-00244_R2_in_press.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/75831/1/EJPA-D-17-00244_R2_in_press.pdf
Autor:
Engelhardt, Lena
Das Ziel der vorliegenden publikationsbasierten Dissertation liegt darin, ein Erhebungskonzept zu entwickeln, das es erlaubt, ICT-Skills – das heißt Fertigkeiten für das Lösen von Aufgaben in einer Informations- und Kommunikationstechnologie-Umg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______603::76afc55d9a8c454a58f37e3c53f45b16
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/46804
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/frontdoor/index/index/docId/46804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.