Zobrazeno 1 - 10
of 3 054
pro vyhledávání: '"Engaged intellectual"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Govedarica Milanko J.
Publikováno v:
Sociološki Pregled, Vol 57, Iss 1, Pp 5-22 (2023)
The starting assumption is the opinion that Marković's opus is quite relevant for the re-examination of the role of the socially engaged intellectual, particularly in regional and global circumstances today. The basic procedures in dealing with the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d986d0a13b6b4074b85e5789c639aa24
Autor:
Govedarica, Milanko Ј.
Publikováno v:
Социолошки преглед / Sociological Review. 57(1):5-22
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1124587
Autor:
Powell, Mike
Publikováno v:
Review of African Political Economy, 2016 Sep 01. 43(S1), 17-21.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26159873
Autor:
Mojović, Nikola
Publikováno v:
Motrišta / Perspectives. (122):32-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=996165
Autor:
George Jacobs
Publikováno v:
Journal of Modern Languages, Vol 29 (2020)
Engaged intellectuals, for the purposes of this paper, are academics who ask themselves what they can do to maximize the role of their academic and other activities in making the world a better place. This paper recounts and reflects on the experienc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb1d0c03aa344eda92d8e30d47b54477
Autor:
Baketarić, Fra Antonio
Publikováno v:
Bilten Franjevačke teologije - Sarajevo / Bulettin of the Franciscan Theology - Sarajevo. 45(1+2):181-184
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=769178
Autor:
Nadoveza, Branko
Publikováno v:
Tokovi istorije / Currents of History. (1):7-34
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=240029
Autor:
LANGLOIS, Simon
Publikováno v:
Recherches Sociographiques; jan-aou2022, Vol. 63 Issue 1/2, p287-297, 11p
Autor:
Tierney, William G.1
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Dec2003, Vol. 24 Issue 3, p371-383. 13p.