Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Eng, Cassondra M."'
Autor:
Eng, Cassondra M.1,2 (AUTHOR) cassie24@stanford.edu, Tsegai-Moore, Aria3 (AUTHOR) ast2195@columbia.edu, Fisher, Anna V.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). May2024, Vol. 14 Issue 5, p451. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eng, Cassondra M.1,2 (AUTHOR) cassie24@stanford.edu, Pocsai, Melissa2,3 (AUTHOR), Fulton, Virginia E.2 (AUTHOR), Moron, Suanna P.2,4 (AUTHOR), Thiessen, Erik D.2 (AUTHOR), Fisher, Anna V.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Developmental Science. Nov2022, Vol. 25 Issue 6, p1-17. 17p.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
Learning to read is a critical skill; yet only a small portion of children in the United States are reading at or above grade level. Attention is one crucial process that affects the acquisition of reading skills. The process involves selectively cho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::40847a3699fb87da471b23e574396b7e
https://escholarship.org/uc/item/7nk9q7wj
https://escholarship.org/uc/item/7nk9q7wj
The Optimal Amount of Visuals Promotes Children’s Comprehension and Attention: An Eye Tracking Study
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 43, iss 43
This preregistered study examined whether extraneous illustration details promote attentional competition and hinder reading comprehension in beginning readers. Reading comprehension was highest in the Streamlined Condition (text + relevant illustrat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::816dce157bb7606ead589a114ef06666
https://escholarship.org/uc/item/1131r9kf
https://escholarship.org/uc/item/1131r9kf
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 43, iss 43
Cognitive control—the ability to execute goal-relevant responses in the presence of competing goal-irrelevant response alternatives—predicts academic achievement, delinquency, and occupational success. Assessing children's cognitive control is ch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::d7a463f3dc2881c72fd80d03c86ea0c3
https://escholarship.org/uc/item/4x99r39w
https://escholarship.org/uc/item/4x99r39w
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eng CM; Stanford University, Department of Psychiatry and Behavioral Sciences.; Carnegie Mellon University, Department of Psychology., Flynn RM; San Francisco State University, Department of Child and Adolescent Development., Thiessen ED; Carnegie Mellon University, Department of Psychology., Fisher AV; Carnegie Mellon University, Department of Psychology.
Publikováno v:
Technology, mind, and behavior [Technol Mind Behav] 2023 Fall; Vol. 4 (3). Date of Electronic Publication: 2023 Sep 25.