Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Endogenous information acquisition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
La Nauze, Andrea, Myers, Erica
We use an experiment to test whether consumers optimally acquire information on energy costs in appliance markets where, like many contexts, consumers are poorly informed and make mistakes despite freely available information. To test for optimal inf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::a5b225400cdcc74750e112b8ecb97de2
https://hdl.handle.net/10419/271979
https://hdl.handle.net/10419/271979
Autor:
Simeon Schudy, Verena Utikal
Publikováno v:
Games, Vol 9, Iss 1, p 14 (2018)
Many companies try to access personal information to discriminate among consumers. We analyse how privacy regulations affect the acquisition and disclosure of information in a simple game of persuasion. Theory predicts that no data will be acquired w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/436f10dc967247ae8791aea42c6bd7d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
How people form beliefs is crucial for understanding decision-making un- der uncertainty. This is particularly true in a situation such as a pandemic, where beliefs will affect behaviors that impact public health as well as the aggregate economy. We
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::54638105c1876e6a94546ecc2021cae1
https://hdl.handle.net/10419/230671
https://hdl.handle.net/10419/230671
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Verena Utikal, Simeon Schudy
Publikováno v:
Games; Volume 9; Issue 1; Pages: 14
Games, Vol 9, Iss 1, p 14 (2018)
Games, Vol 9, Iss 1, p 14 (2018)
Many companies try to access personal information to discriminate among consumers. We analyse how privacy regulations affect the acquisition and disclosure of information in a simple game of persuasion. Theory predicts that no data will be acquired w