Zobrazeno 1 - 10
of 1 361
pro vyhledávání: '"Enabling contexts"'
Autor:
Campbell, Catherine
Publikováno v:
In Social Science & Medicine July 2020 257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intangible Capital, Vol 12, Iss 4, Pp 1006-1039 (2016)
Purpose: This study aims to discuss a framework to promote ambidexterity through an intentional managed enabling context in order to develop university lecturers’ competencies and, at last, to improve students’ skills. Design/methodology/approac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f00d3b1d727443ebf5d51f938e48c9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rezende, José1 rezende.jose@unigranrio.edu.br, Torres, Adriana1 adriana.amadeu.garcia@gmail.com, Correia, Alexandre1 alexandre.acorreia@yahoo.com.br, Nicolini, Alexandre1 alexandre.nicolini@unigranrio.edu.br, Bernardes, Rui1 ruiotavio@unigranrio.com.br
Publikováno v:
Intangible Capital. 2016, Vol. 12 Issue 4, p1006-1039. 34p.
Autor:
Carmel Cefai
Publikováno v:
Cyberbullying and Online Harms ISBN: 9781003258605
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c17209ae69e389944fc4ece02d11e5b2
https://doi.org/10.4324/9781003258605-23
https://doi.org/10.4324/9781003258605-23
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2010, Vol. 14, Issue 4, pp. 592-610.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13673271011059545