Zobrazeno 1 - 10
of 185
pro vyhledávání: '"Ena L"'
Autor:
César Ordóñez, Tonya DelSontro, Timon Langenegger, Daphne Donis, Ena L. Suarez, Daniel F. McGinnis
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 14, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Contrasting the paradigm that methane is only produced in anoxic conditions, recent discoveries show that oxic methane production (OMP, aka the methane paradox) occurs in oxygenated surface waters worldwide. OMP drivers and their contributio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b136caa67c384dd1950535f6f99b1073
Publikováno v:
International Journal of General Medicine, Vol Volume 14, Pp 10045-10053 (2021)
Simeon Meskele,1 Abay Mulu,2 Abinet GebreMickael,1 Lankamo Ena3 1Department of Anatomy, College of Medicine and Health Sciences, Arba Minch University, Arba Minch, Ethiopia; 2Department of Anatomy, College of Medicine and Health Sciences, Addis Ababa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6fedc9697a244feba32282de66c7c7db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child Health Care; Dec2023, Vol. 27 Issue 4, p680-692, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, sj-pdf-1-chc-10.1177_13674935221082421 for Parents’ views on and need for an intervention during their chronically ill child’s transfer to adult care by Ena L. Thomsen, Signe Hanghøj, Bente A Esbensen, Helena Hansson and K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12e2798016f29a9aaa3dee357522fcde
Autor:
Ena L. Bell Beech
Publikováno v:
Teaching the ‘Slow’ Learner in the Special School ISBN: 9781003174073
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b75e065865d06c9710e864d362fd9b34
https://doi.org/10.4324/9781003174073-8
https://doi.org/10.4324/9781003174073-8
Autor:
Farley, Ena L.
Publikováno v:
The Journal of Negro History, 1976 Oct 01. 61(4), 374-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2717004
Publikováno v:
Revista UNIMAR, Vol 42, Iss 2 (2024)
Objetivo: fortalecer el proceso lector mediante secuencias didácticas centradas en las estrategias de Isabel Solé en estudiantes de noveno grado. Metodología: el estudio se desarrolló desde un paradigma sociocrítico y un enfoque cualitativo, enm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26a09ab037814f429a9518c4bb01b5f5