Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Emura, rina"'
Autor:
Wakayama, Sayaka, Kikuchi, Yasuyuki, Soejima, Mariko, Hayashi, Erika, Ushigome, Natsuki, Yamazaki, Chiaki, Suzuki, Tomomi, Shimazu, Toru, Yamamori, Tohru, Osada, Ikuko, Sano, Hiromi, Umehara, Masumi, Hasegawa, Ayumi, Mochida, Keiji, Yang, Li Ly, Emura, Rina, Kazama, Kousuke, Imase, Kenta, Kurokawa, Yuna, Sato, Yoshimasa, Higashibata, Akira, Matsunari, Hitomi, Nagashima, Hiroshi, Ogura, Atsuo, Kohda, Takashi, Wakayama, Teruhiko
Publikováno v:
In iScience 17 November 2023 26(11)
Publikováno v:
In iScience 20 August 2021 24(8)
Autor:
Shimotsu, Sakie, Horikawa, Naoshi, Emura, Rina, Ishikawa, Shin-Ichi, Nagao, Ayako, Ogata, Akiko, Hiejima, Shigeto, Hosomi, Jun
Publikováno v:
In Asian Journal of Psychiatry August 2014 10:39-44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
学習開発学研究. 2:39-49
The purpose of this study was to investigate the effects of class-wide assertion skills training on elementary school children's self-esteem and assertive behaviors in their family. In five school hours of home economics, thirty-eight fifth grade chi
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 7:125-138
本研究では、中学生、高校生、大学生を対象に自己愛傾向(評価過敏性、誇大性、身体賞賛、自己確信)と自尊感情(Rosenberg, Cheek & Buss, SE-Iの各自尊感情尺度で測定される自尊感情)を測定し
Autor:
Emura, Rina
Publikováno v:
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第三部, 教育人間科学関連領域. 56:293-302
The present study compared the effects of classroom-based social skills training on the student's self-reported social skills and their subjective measures of adjustment (social support and loneliness). One hundred and eighteen 8th-grade students par
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 6:141-150
本研究では,幼児の攻撃タイプ(挑発的攻撃,報復的攻撃,制裁としての攻撃)及び社会的適応状態と社会的行動特徴などの他の個人要因との関連について,より詳細な検討を行うことを目的と
Publikováno v:
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第三部, 教育人間科学関連領域. 55:315-320
This study investigated the relationship between occupational preference and evaluation of future self about four areas (intellectual ability, interpersonal ability, athletic ability, and volition). One hundred and seventy-seven seventh-graders, 168