Zobrazeno 1 - 10
of 409
pro vyhledávání: '"Emre, H."'
Autor:
Nazife Ayyıldız, Frauke Beyer, Sertaç Üstün, Emre H. Kale, Öykü Mançe Çalışır, Pınar Uran, Özgür Öner, Sinan Olkun, Alfred Anwander, A. Veronica Witte, Arno Villringer, Metehan Çiçek
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 17 (2023)
Developmental dyscalculia is a neurodevelopmental disorder specific to arithmetic learning even with normal intelligence and age-appropriate education. Difficulties often persist from childhood through adulthood lowering the individual’s quality of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2fb934bf39d4b4bb862dcb2e78a999a
Publikováno v:
STAR Protocols, Vol 3, Iss 4, Pp 101673- (2022)
Summary: Number perception is among the basic cognitive abilities necessary to understand our environment. Here, we present a protocol to examine the neural underpinnings of numerosity comparison regarding symbolic and non-symbolic stimuli using func
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19a8b6ca247041d2ba7b0499adfbfdbc
Autor:
Savelyev, Alexey1 (AUTHOR), Brookes, Emre H.1 (AUTHOR), Henrickson, Amy2 (AUTHOR), Demeler, Borries1,2 (AUTHOR) demeler@gmail.com
Publikováno v:
European Biophysics Journal. Jul2023, Vol. 52 Issue 4/5, p311-320. 10p.
Autor:
Brookes, Emre H.1 (AUTHOR) emre.brookes@umontana.edu, Rocco, Mattia2 (AUTHOR)
Publikováno v:
European Biophysics Journal. Jul2023, Vol. 52 Issue 4/5, p225-232. 8p.
Autor:
Faruk Ozdemir, A., Kemerdere, R., Orhan, B., Ozturk Emre, H., Bercik Inal, B., Kayhan, A., Naz Yeni, S., Tanriverdi, T.
Publikováno v:
In Neurochirurgie February 2020 66(1):29-35
Autor:
Emre, H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Tijdschrift voor Bijzonder Strafrecht & Handhaving. 2023, Vol. 9 Issue 2, p76-86. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sertaç Üstün, Nazife Ayyıldız, Emre H. Kale, Öykü Mançe Çalışır, Pınar Uran, Özgür Öner, Sinan Olkun, Metehan Çiçek
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 15 (2021)
Dyscalculia is a learning disability affecting the acquisition of arithmetical skills in children with normal intelligence and age-appropriate education. Two hypotheses attempt to explain the main cause of dyscalculia. The first hypothesis suggests t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49c78e9f0ba643a2af70a34914bd77a3
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology, Vol 12, Iss 1 (2021)
Background: The coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic can be identified as a source of traumatic stress. Previous studies have shown that post-traumatic stress and intolerance of uncertainty are associated with aggressive behaviour. Objective:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b204947329034462b600bf853345ba5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.