Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Emporium model"'
Autor:
Sandra Wilder, Lisa Berry
Publikováno v:
Journal of Educators Online, Vol 13, Iss 2 (2016)
The math emporium model was first developed by Virginia Tech in 1999. In the emporium model students use computer-based learning resources, engage in active learning, and work toward mastery of concepts. This approach to teaching and learning mathema
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50737c2871d846b28a7d96806bec9ead
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pitcher, Andrew
Publikováno v:
University of the Pacific Theses and Dissertations.
Students have often struggled in developmental math courses. Educators and policymakers have engaged in efforts to improve student learning and pass rates in these courses. One instructional model that has shown promise in improving student outcomes
Autor:
Rejniak, Gabrielle
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
The goal of this study was to investigate ways of improving student learning, par- ticularly conceptual understanding, in undergraduate mathematics courses. This study focused on two areas: course design and animation. The methods of study were the f