Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Employability confidence"'
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 248, Iss , Pp 104360- (2024)
Given the growing research interest in students' school-to-work transition, we examine the positive effects of undergraduates' future orientation on their employability confidence. Specifically, building on social cognitive career theory which sugges
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1876cc1208e54567a7d4e8e4644d3827
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2023, Vol. 16, Issue 1, pp. 120-133.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-02-2022-0072
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 250, Iss , Pp 104487- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24448d4c725a470aa48bd93cfd84d7d9
Autor:
Lian R; School of Public Policy & Management, Anhui Jianzhu University, Hefei, PR China. Electronic address: lianruirui@ahjzu.edu.cn., Shen P; Faculty of Education, Shaanxi Normal University, Xi'an, PR China., Wu Y; School of Public Affairs, University of Science and Technology of China, Hefei, PR China., Liu Y; School of Public Affairs, University of Science and Technology of China, Hefei, PR China.
Publikováno v:
Acta psychologica [Acta Psychol (Amst)] 2024 Oct; Vol. 250, pp. 104487. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 11.
Publikováno v:
Kybernetes, 2019, Vol. 48, Issue 9, pp. 1965-1988.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-04-2018-0165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Vocational Behavior April 2017 99:79-92
Publikováno v:
In Journal of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education November 2016 19:1-9