Zobrazeno 1 - 10
of 464
pro vyhledávání: '"Emotional aptitude"'
Autor:
Russell Dinapoli
Publikováno v:
International Journal of English Studies (IJES), Vol 9, Iss 2 (2009)
As university educators, we need to prepare students for the transition from the information age to what Daniel H. Pink (2005) calls the conceptual age, which is governed by artistry, empathy and emotion, by including in the curricula activities that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f88b34cfbd84c16b9d9db91109d5687
Autor:
DiNapoli, Russell1 dinapoli@uv.es
Publikováno v:
International Journal of English Studies. 2009, Vol. 9 Issue 2, p97-110. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Society for Clinical Laboratory Science. 24:167-171
Emotional aptitude can be defined as the ability to recognize and manage one's own emotions and interpret the emotions of others. It has been speculated that Clinical Laboratory Sciences students may lack the emotional skills to most effectively inte
Autor:
Duque Ceballos, José Luis1,2, Solarte, Mónica García3, Ayala, Andrea Hurtado4 andrea.hurtado.ayala@correounivalle.edu.co
Publikováno v:
Estudios Gerenciales. jul-sep2017, Vol. 33 Issue 144, p250-260. 11p.
Autor:
KLEIN, THEODORE (AUTHOR)
Publikováno v:
TD: Talent Development. Mar2024, Vol. 78 Issue 3, p70-71. 2p.
Publikováno v:
Estudios Gerenciales, Volume: 33, Issue: 144, Pages: 250-260, Published: SEP 2017
RESUMEN Este artículo tiene como objetivo analizar la influencia de la inteligencia emocional sobre el desarrollo de las competencias laborales, a través de la aplicación de una encuesta a 122 estudiantes de maestría con experiencia laboral super
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::73d2d16afa2867bf01e20c22a45958e1
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-59232017000300250&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-59232017000300250&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gil-Madrona, Pedro1 Pedro.Gil@uclm.es, García-Gómez-Heras, Soledad2, Hernández-Barrera, Valentin3, López-de-Andres, Ana3, López-Gómez, Laura1, Fernández-García, Héctor2, Díaz Suarez, Arturo4, Carrasco-Garrido, Pilar3
Publikováno v:
Anales de Psicología. oct2016, Vol. 32 Issue 3, p847-854. 8p.