Zobrazeno 1 - 10
of 209
pro vyhledávání: '"Emotional appeal"'
Publikováno v:
Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract This study looks into the message frames, emotional appeals, and approaches used in the We Can Do This COVID-19 vaccine campaign by the U.S. Department of Health and Human Services (HHS). A quantitative content analysis of 145 audio-visual c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b02d7e56bc7a46afb2987443e942cbc4
Autor:
Fabienne Baider
Publikováno v:
Politics and Governance, Vol 11, Iss 2, Pp 249-260 (2023)
Concerning individual or institutional accountability for online hate speech, research has revealed that most such speech is covert (veiled or camouflaged expressions of hate) and cannot be addressed with existing measures (e.g., deletion of messages
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80ad3d465ccc4bc68027954f8047cdd1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baider, Fabienne
Publikováno v:
Politics and Governance, 11, 2, 249-260, Hate Speech, Demonization, Polarization, and Political Social Responsibility
Concerning individual or institutional accountability for online hate speech, research has revealed that most such speech is covert (veiled or camouflaged expressions of hate) and cannot be addressed with existing measures (e.g., deletion of messages
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/88450
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 11, p 917 (2023)
Enhancing public awareness for epidemic prevention is crucial for safeguarding public health. This experimental study investigated the effectiveness of a combined approach involving three persuasive elements in public health advertising. Specifically
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbf7a37850f24af584bbff18963ffca2
The effects of quality of services and emotional appeal on university reputation: stakeholders’ view
Autor:
Dursun, Orhan, Altin Gumussoy, Cigdem
Publikováno v:
Quality Assurance in Education, 2021, Vol. 29, Issue 2/3, pp. 166-182.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QAE-08-2020-0104
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2021, Vol. 121, Issue 7, pp. 1642-1663.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-09-2020-0513
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paschen, Jeannette
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2019, Vol. 29, Issue 2, pp. 223-233.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-12-2018-2179