Zobrazeno 1 - 10
of 5 586
pro vyhledávání: '"Emotional Self-Efficacy"'
Autor:
Graziano, Federica1 (AUTHOR), Mastrokoukou, Sofia1 (AUTHOR) sofia.mastrokoukou@unito.it, Monchietto, Alessandro2 (AUTHOR), Marchisio, Cecilia2 (AUTHOR), Calandri, Emanuela1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 9/29/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-10. 10p.
Autor:
BRECCIAROLI, SARA1 sara.brecciaroli@uniroma1.it, SANTARPIA, FERDINANDO PAOLO1, CANTONETTI, GIULIA1, ALBOLINO, SARA2, BORGOGNI, LAURA1
Publikováno v:
TPM: Testing, Psychometrics, Methodology in Applied Psychology. Dec2024, Vol. 31 Issue 4, p451-463. 13p.
Autor:
Zhang, Qiongzhi1 (AUTHOR), Zhang, Qi2 (AUTHOR) zhangqikashi@163.com, Ran, Guangming1 (AUTHOR), Liang, Yidi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Adult Development. Sep2024, Vol. 31 Issue 3, p206-216. 11p.
Autor:
Zhao, Junyan1 (AUTHOR) zhaojy@cnu.edu.cn, Li, Anna2 (AUTHOR) xinlikangfu2021@163.com, Li, Kunlin3 (AUTHOR) 2233502093@cnu.edu.cn, Zhao, Fengqing4 (AUTHOR) zhaofq@zzu.edu.cn
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p943. 14p.
Publikováno v:
Psychology Research & Behavior Management. May2024, Vol. 17, p2055-2066. 12p.
Publikováno v:
Journal of Education & Ethics in Nursing. Fall/Winter2024, Vol. 13 Issue 3/4, p127-136. 10p.
The moderating role of emotional self-efficacy and gender in teacher empathy and inclusive education
Autor:
Federica Graziano, Sofia Mastrokoukou, Alessandro Monchietto, Cecilia Marchisio, Emanuela Calandri
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract The role of teacher empathy is recognized as a key factor in improving teacher–student interaction, motivation and academic performance. Despite the importance of teacher empathy, its role in promoting inclusive education is still largely
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/438058bf0d234e5aadad1f7b45aee471
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.