Zobrazeno 1 - 10
of 364
pro vyhledávání: '"Emotional Inclusion"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The aim of the study was to illustrate the impact of teachers’ implementation of differentiation and individualization (perceived by students) on students’ perception of their inclusion regarding their social inclusion, emotional wellbeing and ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9e358e6333545a687121b7510924f7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vaitkevičius, Sigitas1 sigitas.vaitkevicius@gmail.com, Vidrevičienė, Inga2 inga.vidreviciene@vdu.lt
Publikováno v:
Management Theory & Studies for Rural Business & Infrastructure Development. 2022, Vol. 44 Issue 2, p195-200. 6p.
Publikováno v:
Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development. 44:195-200
Autor:
Scheer, David, Laubenstein, Désirée
The project "Auswirkungen der coronabedingten Schulschließungen auf Schüler*innen im Förderschwerpunkt Emotionale und Soziale Entwicklung" (COFESE) evaluates the impact of school lockdowns during the COVID-19 pandemic on students' emotional and so
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d1553567271351b5dd45646edfa2eb33
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The inclusion of students with autism spectrum disorder (ASD) is a complex issue for schools. This study investigates the impact of the inclusivity of Slovenian primary schools on the inclusion of their students with ASD. We postulated that each peda
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d311878c614422ebf2ac2e44d67cf2d
Publikováno v:
University of Vienna-u:cris
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dccb2442fa45cdac89fc7b2f6846dce2
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/49426
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/49426
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Promoting the emotional and social development of students with and without special needs is a central goal of implementing inclusive education in the school system. The entry into school, and thus into the formal education system, is accompanied by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f71bb5758534fd496570a16aae02528
Autor:
Akhmetova, Mariya
Publikováno v:
Ученые записки Забайкальского государственного университета. Серия: Филология, история, востоковедение.
In the article the problem of hypothetical and conceptual solutions of tasks of the new standard, professional competences of collective activity of teachers of interaction with trainees is considered. The main orientation of such decisions emotional