Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Emotion transition"'
Autor:
Moon Inder Singh, Mandeep Singh
Publikováno v:
Metrology and Measurement Systems, Vol vol. 29, Iss No 2, Pp 405-423 (2022)
The cognitive aspects like perception, problem-solving, thinking, task performance, etc., are immensely influenced by emotions making it necessary to study emotions. The best state of emotion is the positive unexcited state, also known as the HighVal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f811e9c3270f49c7a246edfaa4110b91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jain Shikha, Asawa Krishna
Publikováno v:
Journal of Intelligent Systems, Vol 24, Iss 4, Pp 449-465 (2015)
Emotions play a significant role in human cognitive processes such as attention, motivation, learning, memory, and decision making. Many researchers have worked in the field of incorporating emotions in a cognitive agent. However, each model has its
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb6d50d1db214bd2940d52bc4687291d
Publikováno v:
Journal of Hebei University of Science and Technology, Vol 36, Iss 2, Pp 188-194 (2015)
With the rapid development of social network, people can present or share their opinions and emotions on the micro-blog, and as a result, large amount of blog texts and emotional information of different topics are produced. As the traditional text m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b943aa02507a43e1934ece6fb532fa15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanasam Ranbir Singh, Sukumar Nandi, Durgesh Kumar, Eva Onaindia de la Rivaherrera, Debashis Naskar
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Recently, social media has been considered the fastest medium for information broadcasting and sharing. Considering the wide range of applications such as viral marketing, political campaigns, social advertisement, and so on, influencing charact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8c41cefeded8944916562f846ad7e74f
https://doi.org/10.1145/3379340
https://doi.org/10.1145/3379340
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krishna Asawa, Shikha Jain
Publikováno v:
Journal of Intelligent Systems, Vol 24, Iss 4, Pp 449-465 (2015)
Emotions play a significant role in human cognitive processes such as attention, motivation, learning, memory, and decision making. Many researchers have worked in the field of incorporating emotions in a cognitive agent. However, each model has its
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.