Zobrazeno 1 - 10
of 166
pro vyhledávání: '"Emmitt, S."'
Autor:
Cascione, V., Roberts, M., Allen, S., Maskell, D., Dams, B., Shea, A., Walker, P., Emmitt, S.
Publikováno v:
Cascione, V, Roberts, M, Allen, S, Maskell, D, Dams, B, Shea, A, Walker, P & Emmitt, S 2022, Comparing the Carbon Footprint of Bio-Based and Conventional Insulation Materials . in 18th International Conference on Non-conventional Materials and Technologies : (NOCMAT 2022) . vol. 2022, Session 1B, Part Paper 10, Zenodo, 18th International Conference on Non-conventional Materials and Technologies (NOCMAT 2022), 7/06/22 . https://doi.org/10.5281/zenodo.6570379
In this article we report the results of a study using Life Cycle Assessment methods to evaluate the Global Warming Potential (GWP) of five bio-based materials (mycelium, flax, sheep’s wool, cellulose, wood fibre and cork) and two non-renewable ins
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a0d82d3d5106e990d4be827714c74378
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/237368470/NOCMAT_2022_paper_10.pdf
https://purehost.bath.ac.uk/ws/files/237368470/NOCMAT_2022_paper_10.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Architectural Engineering & Design Management; Jun-Aug2022, Vol. 18 Issue 4, p473-494, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Building our Future : Proceedings of the Integrated Design Conference ID@50, 29 June-1 July 2016, Bath, United Kingdom, 154-169
STARTPAGE=154;ENDPAGE=169;TITLE=Building our Future : Proceedings of the Integrated Design Conference ID@50, 29 June-1 July 2016, Bath, United Kingdom
STARTPAGE=154;ENDPAGE=169;TITLE=Building our Future : Proceedings of the Integrated Design Conference ID@50, 29 June-1 July 2016, Bath, United Kingdom
A most effective way of learning is to intrinsically motivate students by challenging concrete tasks; this paper describes a number of cases (11 in total) in which students were challenged to design, elaborate technical and practical features, and ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a14ce988d520da6e977a07c186b2a835
https://research.tue.nl/nl/publications/18ace9af-805a-4b19-afc1-43b0318ab752
https://research.tue.nl/nl/publications/18ace9af-805a-4b19-afc1-43b0318ab752
Publikováno v:
Building our Future : Proceedings of the Integrated Design Conference ID@50, 29 June-1 July 2016, Bath, United Kingdom, 170-183
STARTPAGE=170;ENDPAGE=183;TITLE=Building our Future : Proceedings of the Integrated Design Conference ID@50, 29 June-1 July 2016, Bath, United Kingdom
STARTPAGE=170;ENDPAGE=183;TITLE=Building our Future : Proceedings of the Integrated Design Conference ID@50, 29 June-1 July 2016, Bath, United Kingdom
Design-Based Learning (DBL) as method of teaching is broadly accepted. However, there is much debate about the method used to assess the outcome and the design process. Reflection on the process as well as on the contents is extremely important in DB
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9591ef2beea6e1a1a2c128efaf3960cb
https://research.tue.nl/nl/publications/87f3aa7f-7153-4b69-834f-0dd108fbcd91
https://research.tue.nl/nl/publications/87f3aa7f-7153-4b69-834f-0dd108fbcd91