Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Emese, K."'
Autor:
Atika Malahilla, Muhammad Nizaar, Haifaturrahmah Haifaturrahmah, Najamudin Najamudin, Emese K. Nagy
Publikováno v:
JINOP (Jurnal Inovasi Pembelajaran), Vol 9, Iss 2 (2023)
Critical thinking skill is one of the top-notch thinking abilities required in the 21st century. Training students' critical thinking is not easy for teachers, so it takes an exciting learning media and contextual student worksheet to students' lives
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52a897624d5e41b78352781f421c3f14
Autor:
EMESE, K. NAGY
Publikováno v:
Új Pedagógiai Szemle; 2024, Vol. 74 Issue 7/8, p93-97, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nagy Emese K.
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis, Vol 10, Iss 2, Pp 133-149 (2020)
Introduction:The goal of this paper is to show how the undergraduate students are able to differentiate among learning-centered, learner-centered, feedback-centered and community-centered knowledge acquisitions. We wanted them to recognize which meth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a44866cf24e0453f9121f9a58e101a63
Autor:
Mária Mészáros, Thi Ha My Phan, Judit P. Vigh, Gergő Porkoláb, Anna Kocsis, Emese K. Páli, Tamás F. Polgár, Fruzsina R. Walter, Silvia Bolognin, Jens C. Schwamborn, Jeng-Shiung Jan, Mária A. Deli, Szilvia Veszelka
Publikováno v:
Cells, Vol 12, Iss 3, p 503 (2023)
Nanoparticles (NPs) are the focus of research efforts that aim to develop successful drug delivery systems for the brain. Polypeptide nanocarriers are versatile platforms and combine high functionality with good biocompatibility and biodegradability.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/942225ea0750420d97ee9811d5594db0
Autor:
VIKTOR, BAKOS, EMESE, K. NAGY
Publikováno v:
Új Pedagógiai Szemle; 2023, Issue 9/10, p52-76, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emese K. Nagy
Publikováno v:
Pedagógusképzés. 18:62-77
Írásunk célja a világ egyik legeredményesebb pedagógusképző programjának, a Stanford Egy etem tanárképzésének a bemutatása (Link1 és Link2). Gondolatsorunk, két arányaiban eltérő, tartalmi egységre tagolódik: kevésbé hangsúlyo
Autor:
Emese, K. Nagy
Publikováno v:
Teacher Education & Learning / Pedagógusképzés; 2023, Vol. 22 Issue 2, p103-113, 11p
Autor:
Emese K. Nagy
Publikováno v:
Acta Educationis Generalis. 10:133-149
Introduction: The goal of this paper is to show how the undergraduate students are able to differentiate among learning-centered, learner-centered, feedback-centered and community-centered knowledge acquisitions. We wanted them to recognize which met