Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Emergent modeling"'
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 8, Iss 2 (2022)
The unconsciousness of a teacher in obtaining knowledge due to students can be known if the teacher was notified when he was a student. A student has an essential role in learning, and the teacher is responsible for supporting smooth learning. Studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81b1bd5e9ae64d5b92f0455ac76d66ef
Publikováno v:
Sensors, Vol 22, Iss 6, p 2250 (2022)
Activity recognition is fundamental to many applications envisaged in pervasive computing, especially in smart environments where the resident’s data collected from sensors will be mapped to human activities. Previous research usually focuses on sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/886b55612c6f4527b13a0a591931fb92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling ISBN: 9789400762701
Modeling Students' Mathematical Modeling Competencies ISBN: 9781441905604
Modeling Students' Mathematical Modeling Competencies ISBN: 9781441905604
We show how the nucleus of an idea can be developed into modeling problems for secondary school using principles for problem design enunciated in Galbraith (2007). Once the germ has been developed for a task, the idea can be extended as necessary int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1ca94de6169f1a194bcba4732a77e285
https://doi.org/10.1007/978-94-007-6271-8_11
https://doi.org/10.1007/978-94-007-6271-8_11
Publikováno v:
Proceedings of the 2012 Extreme Modeling Workshop
Proceedings of the 2012 Extreme Modeling Workshop, 2012, New York, NY, United States. pp.3--8, ⟨10.1145/2467307.2467309⟩
Proceedings of the 2012 Extreme Modeling Workshop, 2012, New York, NY, United States. pp.3--8, ⟨10.1145/2467307.2467309⟩
International audience; Is extreme modeling so extreme? We advocate that natural modeling might be a better term. After all, the ultimate goal is to enable modelers to perform their job naturally. In the century of the "disappearing computer", it def
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::48d45cab344e8415ed555c464cc30a52
https://hal.inria.fr/hal-00953536
https://hal.inria.fr/hal-00953536
Autor:
Παπακωστόπουλος, Σπυρίδων
Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η μελέτη της συνεισφοράς που μπορεί να έχει η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλήματος στην κατανόηση των
Externí odkaz:
http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3828
Autor:
Ζαχάρος, Κωνσταντίνος, Papakostopoulos, Spiridon, Εργαζάκη, Μαρίντα, Τσέλιος, Νικόλαος
Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η μελέτη της συνεισφοράς που μπορεί να έχει η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλήματος στην κατανόηση των
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1047::75fc614b19c7b35ffa394173fa5c6d0c
http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3828
http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3828
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.