Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Emergent Narrative"'
Autor:
Recke, Moritz Philip, Perna, Stefano
Publikováno v:
Universities and Entrepreneurship: Meeting the Educational and Social Challenges
Autor:
Markocki, Miłosz
Publikováno v:
Studia Humanistyczne AGH / Contributions to Humanities (from 2012). 20(2):71-83
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=969549
Autor:
Miłosz Markocki
Publikováno v:
Studia Humanistyczne AGH, Vol 20, Iss 2, Pp 71-83 (2021)
There are many types of digital games – some focus more on new gameplay mechanics while others focus more on new ways to tell and deliver their stories. Some games, in their goal of creating more engaging narratives, push the environmental storyt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca74b9f5ebab4462b9215dab1aa02edf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindell, Matilda, Tamim, Mohammed
The goal of this thesis is to answer the question of how does Subnautica (Unknown Worlds Entertainment, 2018) incorporate base building mechanics into its narrative progression? This research was conducted using a close reading methodology for the pu
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-504289
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper analyzes the Nemesis System in Middle Earth: Shadow of War (2017) developed by Monolith Productions and explores the system’s way of creating stories. For years, there has been a debate about whether or not stories belong in games, with
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-487871
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2007 Jul 01. 10(3), 192-208.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.10.3.192