Zobrazeno 1 - 10
of 337
pro vyhledávání: '"Emergency medical dispatch center"'
Publikováno v:
In Resuscitation August 2020 153:136-142
Publikováno v:
SCENARIO: Official Italian Journal of ANIARTI; 2023, Vol. 40 Issue 3, p1-7, 7p
157 Triage by telephone performed by a general practitioner in an emergency medical dispatch center.
Autor:
Kronby, Mads (AUTHOR), Mikkelsen, Søren (AUTHOR)
Publikováno v:
Resuscitation. 2024 Supplement 1, Vol. 203, pS78-S79. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pineau G; Department of Emergency Medicine, SAMU44, CHU Nantes, 44000 Nantes, France., Jenvrin J; Department of Emergency Medicine, SAMU44, CHU Nantes, 44000 Nantes, France., Péré M; Direction de la recherche Plateforme de Méthodologie et Biostatistique, CHU de Nantes, 44000 Nantes, France., Penverne Y; Department of Emergency Medicine, SAMU44, CHU Nantes, 44000 Nantes, France., Montassier E; Department of Emergency Medicine, SAMU44, CHU Nantes, 44000 Nantes, France. Electronic address: emmanuel.montassier@chu-nantes.fr., Martinage A; Department of Emergency Medicine, SAMU44, CHU Nantes, 44000 Nantes, France.
Publikováno v:
The American journal of emergency medicine [Am J Emerg Med] 2021 Mar; Vol. 41, pp. 257-258. Date of Electronic Publication: 2020 Jun 06.
Publikováno v:
In Annals of Emergency Medicine April 2003 41(4):500-506
Publikováno v:
Nursinghealth sciencesREFERENCES. 23(2)
Non-urgent and urgent telephone nursing services are increasing globally, and phenomenographic research has shown that how work is understood may influence work performance. This descriptive study makes a qualitative inductive investigation of unders
Autor:
Justin Outrey, Jean-Baptiste Pretalli, Sophie Pujol, Alice Brembilla, Thibaut Desmettre, Christophe Lambert, Jean-Marc Labourey, Frédéric Mauny, Abdo Khoury
Background A maximum of 52 to 55 dB(A) is recommended in order to prevent adverse events in call centres. We aimed at assessing the noise level and the impact of a visual noise indicator on the ambient noise level in a French Regional Emergency Medic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1615bef59595c5e0b2f24df6c8a76494
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-92197/v1
https://doi.org/10.21203/rs.3.rs-92197/v1