Zobrazeno 1 - 10
of 186
pro vyhledávání: '"Emeljanovas, Arūnas"'
Autor:
Carl, Johannes, Bryant, Anna S., Edwards, Lowri C., Bartle, Gillian, Birch, Jens E., Christodoulides, Efstathios, Emeljanovas, Arunas, Fröberg, Andreas, Gandrieau, Joseph, Gilic, Barbara, van Hilvoorde, Ivo, Holler, Peter, Iconomescu, Teodora M., Jaunig, Johannes, Laudanska-Krzeminska, Ida, Lundvall, Suzanne, De Martelaer, Kristine, Martins, João, Mieziene, Brigita, Mendoza-Muñoz, Maria, Mouton, Alexandre, Olaru, Bogdan S., Onofre, Marcos, Pavlova, Iuliia, Repond, Marie Rose, Riga, Vassiliki, Salin, Kasper, Schnitzler, Christophe, Sekulic, Damir, Töpfer, Clemens, Vasickova, Jana, Yıldızer, Günay, Zito, Viviana, Bentsen, Peter, Green, Nigel, Elsborg, Peter
Publikováno v:
In Journal of Exercise Science & Fitness January 2023 21(1):165-176
Autor:
Pozeriene, Jurate, Emeljanovas, Arūnas, Ostaseviciene, Vida, Skucas, Kestutis, Bradauskiene, Kristina, Mizeras, Renatas, Packeviciute, Ausrine, Venckuniene, Kristina, Pokvytyte, Vaida, Reklaitiene, Diana, Ng, Kwok
Publikováno v:
Adapted Physical Activity Quarterly; Jul2023, Vol. 40 Issue 3, p523-530, 8p, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2017 Feb 01. 71(2), 181-187.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26164428
Straipsnyje apžvelgiama vaikų fizinio raštingumo vertinimo praktika: fizinio raštingumo kaip vertinimo objekto samprata, požiūrių į fizinio raštingumo vertinimą problematika, pradinių klasių vai - kų fizinio raštingumo vertinimo savitum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9380::89dd0e3ad85c14608f03afe5fd11dba3
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB165754201&prefLang=en_US
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB165754201&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Straipsnyje aprašyto bandomojo tyrimo metu buvo vertintos probleminio interneto naudojimo (PIN), fizinio aktyvumo (FA), sėsliai praleisto laiko (SPL) ir psichologinio distreso (PD) sąsajos tarp Lietuvos vyresnių klasių mokinių. Rezultatai parod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f05b4b8d3b7f3936af7e88be85ca325
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB151088693&prefLang=en_US
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB151088693&prefLang=en_US
The study describes and explores how the academic motivation and satisfaction of pre-service physical education (PE) teachers change during the study period and how autonomous and controlled academic motivation is related to student satisfaction with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::63a8bc35857004abf546a26dd20ff0a8
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB138540797&prefLang=en_US
https://vb.lsu.lt/LSU:ELABAPDB138540797&prefLang=en_US