Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Emelin, V. A."'
Publikováno v:
Psychology in Russia: State of Art, Vol 10, Iss 3, Pp 177-189 (2017)
Background. In line with the approach of Larkin et al. (2006), we consider technological dependence in the context of the interaction between personality, environment, and culture. Objective. The aim of this study is to discover technology-related
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edf3f662f7f8440dae9ca196a96c89d1
Autor:
Emelin, V. A.
Развитие технологий информационного общества становится решающим фактором трансформации профессиональной идентичности современных
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::da0e32e73b2f436645b12669c555082a
https://hdl.handle.net/10995/119606
https://hdl.handle.net/10995/119606
В соответствии с предложенной в первом сообщении методологией, представлены результаты исследования важности завершенности и развити
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::17ba11d854def839aa52ae36cf5c8b49
http://dspace.susu.ac.ru/xmlui/handle/0001.74/7035
http://dspace.susu.ac.ru/xmlui/handle/0001.74/7035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.