Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "Embse, Nathaniel"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 10 of 217 pro vyhledávání: '"Embse, Nathaniel"'
1
Akademický článek
Emotional intersection: Delineating test anxiety, emotional disorders, and student well-being
Autor: Putwain, David W., von der Embse, Nathaniel P., Nicholson, Laura J., Daumiller, Martin
Publikováno v: In Journal of School Psychology December 2024 107
Zobrazit plný text záznamu
2
Akademický článek
Promoting equity and justice in school mental health
Autor: Garbacz, S. Andrew, Eklund, Katie, Kilgus, Stephen P., von der Embse, Nathaniel
Publikováno v: In Journal of School Psychology June 2024 104
Zobrazit plný text záznamu
3
Akademický článek
Advancing equity in access to school mental health through multiple informant decision-making
Autor: von der Embse, Nathaniel, De Los Reyes, Andres
Publikováno v: In Journal of School Psychology June 2024 104
Zobrazit plný text záznamu
4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
6
Akademický článek
Reconceptualizing Social and Emotional Competence Assessment in School Settings.
Autor: von der Embse, Nathaniel1 (AUTHOR) meganwelliver@usf.edu, Kilgus, Stephen2 (AUTHOR) skilgus@wisc.edu, Oddleifson, Carly2 (AUTHOR) oddleifson@wisc.edu, Way, Jason D.3 (AUTHOR) jason.way@renaissance.com, Welliver, Megan1 (AUTHOR)
Publikováno v: Journal of Intelligence. Dec2023, Vol. 11 Issue 12, p217. 15p.
Zobrazit plný text záznamu
Plný text ve formátu HTML
7
Akademický článek
Brief Report: Polynomial Regression Mixture Modeling for Heterogeneous Effects of Informant Congruence.
Autor: Kim, Eunsook, von der Embse, Nathaniel
Publikováno v: Journal of Experimental Education; 2024, Vol. 92 Issue 4, p758-768, 11p
Zobrazit plný text záznamu
8
Akademický článek
Test anxiety, anxiety disorders, and school-related wellbeing: Manifestations of the same or different constructs?
Autor: Putwain, David W., Stockinger, Kristina, von der Embse, Nathaniel P., Suldo, Shannon M., Daumiller, Martin
Publikováno v: In Journal of School Psychology October 2021 88:47-67
Zobrazit plný text záznamu
9
Akademický článek
Development and validation of the Intervention Skills Profile–Skills: A brief measure of student social-emotional and academic enabling skills
Autor: Kilgus, Stephen P., Bonifay, Wes E., Eklund, Katie, von der Embse, Nathaniel P., Peet, Casie, Izumi, Jared, Shim, Hyejin, Meyer, Lauren N.
Publikováno v: In Journal of School Psychology December 2020 83:66-88
Zobrazit plný text záznamu
10
Akademický článek
Development and Validation of a Parent Version of the Social , Academic , and Emotional Behavior Risk Screener in an Elementary Sample
Autor: Taylor, Crystal N., Allen, Amanda, Kilgus, Stephen P., von der Embse, Nathaniel P., Garbacz, Andrew S.
Publikováno v: Behavioral Disorders, 2019 Aug 01. 44(4), 205-214.
Externí odkaz: https://www.jstor.org/stable/26979534
Zobrazit plný text záznamu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Další »
  • [22]

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 203 Akademické články
  • 10 Časopisy
  • 1 Konferenční materiály
  • 1 Dissertations
  • 34 universal screening
  • 33 students
  • 32 test anxiety
  • 23 elementary
  • 22 achievement
  • 22 mental health
  • 21 assessment
  • 21 teachers
  • 18 educational accountability
  • 16 anxiety
  • 16 validity
  • 15 decision making
  • 15 school mental health
  • 14 stress
  • 12 teacher stress
  • 11 children
  • 11 factor analysis
  • 11 high-stakes testing
  • 11 psychometrics
  • 11 schools
  • 11 structural equation modeling
  • 10 behavior
  • 10 behavior assessment
  • 10 child behavior
  • 10 emotions
  • 10 psychometric properties
  • 10 scale
  • 10 self-efficacy
  • 9 academic achievement
  • 9 accountability
  • 9 latent class
  • 9 mental-health
  • 9 prevention
  • 9 rating scales
  • 8 burnout
  • 8 congruence
  • 8 descriptive statistics
  • 8 job-satisfaction
  • 8 mixture
  • 8 school climate
  • 7 adolescents
  • 7 at-risk students
  • 7 behavior rating scale
  • 7 child behavior disorders
  • 7 educational psychology
  • 7 fear appeals
  • 7 job stress
  • 7 latent profile analysis
  • 7 school children
  • 7 self-evaluation
  • 21 taylor & francis ltd
  • 19 sage publications inc.
  • 16 springer nature
  • 14 elsevier b.v.
  • 12 sage publications inc
  • 11 pergamon-elsevier science ltd
  • 11 wiley-blackwell
  • 9 elsevier ltd
  • 9 pergamon press
  • 8 amer psychological assoc
  • 8 springer
  • 7 educational publishing foundation-american psychological assoc
  • 6 american psychological association
  • 6 apa division 16 (school psychology)
  • 5 guilford press
  • 5 mdpi
  • 5 routledge journals, taylor & francis ltd
  • 4 british psychological society
  • 4 national association of school psychologists
  • 4 springer/plenum publishers
  • 4 wiley
  • 2 elsevier
  • 2 natl assoc school psychologists
  • 2 routledge
  • 2 sage publications ltd
  • 1 educational publishing foundation
  • 1 elsevier inc.
  • 1 elsevier science bv
  • 1 elsevier/north-holland biomedical press
  • 1 hogrefe publishing corp
  • 1 hogrefe publishing gmbh
  • 1 mdpi ag
  • 1 miami university / ohiolink
  • 1 michigan state university
  • 1 oxford, ohio : miami university
  • 1 pace university for its pace university press
  • 1 sage journals
  • 1 sage publications
  • 1 taylor & francis inc
  • 36 journal of school psychology
  • 15 psychology in the schools
  • 13 school psychology review
  • 10 journal of psychoeducational assessment
  • 8 school mental health
  • 7 school psychology
  • 7 school psychology quarterly
  • 6 educational psychology
  • 6 psychological assessment
  • 6 school psychology international
  • 6 school psychology washington d c
  • 5 assessment for effective intervention
  • 5 journal of affective disorders
  • 5 school psychology quarterly the official journal of the division of school psychology american psychological association
  • 4 behavioral disorders
  • 4 cognitive therapy & research
  • 4 communique (0164-775x)
  • 4 journal of applied school psychology
  • 4 journal of intelligence
  • 4 journal of psychopathology & behavioral assessment
  • 4 psychology of education review
  • 3 educational & psychological measurement
  • 3 educational and psychological measurement
  • 3 journal of experimental education
  • 3 journal of psychopathology and behavioral assessment
  • 2 administration & policy in mental health & mental health services research
  • 2 anxiety stress and coping
  • 2 anxiety, stress & coping
  • 2 cognitive therapy and research
  • 2 contemporary school psychology
  • 2 educational researcher
  • 2 european journal of psychological assessment
  • 2 journal of school violence
  • 2 learning and individual differences
  • 2 psychological services
  • 2 social psychology of education
  • 2 teaching & teacher education
  • 2 teaching and teacher education
  • 1 administration and policy in mental health
  • 1 administration and policy in mental health and mental health services research
  • 1 connect to resource online
  • 1 contemporary school psychology (springer science & business media b.v.)
  • 1 international journal of environmental research & public health
  • 1 international journal of environmental research and public health
  • 1 intervention in school and clinic
  • 1 journal of clinical child and adolescent psychology
  • 1 journal of clinical child and adolescent psychology the official journal for the society of clinical child and adolescent psychology american psychological association division 53
  • 1 learning & individual differences
  • 1 perspectives on early childhood psychology & education
  • 1 remedial & special education
  • 67 Social Sciences Citation Index
  • 48 Academic Search Ultimate
  • 42 Complementary Index
  • 31 MEDLINE
  • 11 ScienceDirect
  • 10 Supplemental Index
  • 2 Science Citation Index Expanded
  • 2 Networked Digital Library of Theses & Dissertations
  • 2 OpenAIRE
  • 1 JSTOR Journals
  • 1 Business Source Ultimate
  • 8 united states
  • 3 southern states
  • 1 italy
  • 1 midwest (u.s.)
  • 1 midwestern united states
  • 1 northwestern states
  • 1 philadelphia (pa.)

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......