Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Elyas, Tariq"'
Autor:
Hopkyns, Sarah, Elyas, Tariq
This chapter explores how bottom-up and top-down language policies in the Gulf countries interact with wider language ideologies and discourses related to globalization, internationalization of higher education, and neoliberalism. Drawing on Irving a
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/55795
Autor:
Tayeb, Haythum O., Alghamdi, Jamaan, Ahmed, Naushad, Alsawwaf, Yousef, Alsafi, Khalid, Baduwailan, Abrar, Yaghmoor, Bassam, Elyas, Tariq, Mudarris, Mohammed, Weisholtz, Daniel S.
Publikováno v:
In Journal of Neurolinguistics August 2022 63
The high increase in the number of companies competing in mature markets makes customer retention an important factor for any company to survive. Thus, many methodologies (e.g., data mining and statistics) have been proposed to analyse and study cust
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1607.07792
Autor:
Hurley, Zoe, Elyas, Tariq
Publikováno v:
Postdigital Science and Education; September 2024, Vol. 6 Issue: 3 p821-843, 23p
Autor:
Gazzaz, Rasha, Elyas, Tariq
Publikováno v:
LiNGUA; Jun2024, Vol. 19 Issue 1, p1-7, 7p
Autor:
Elyas, Tariq1 (AUTHOR) telyas@kau.edu.sa, Aljabri, Abdulrahman2 (AUTHOR), Al‐Harbi, Nesreen1 (AUTHOR), A‐Jahani, Areej3 (AUTHOR)
Publikováno v:
DOMES: Digest of Middle East Studies. Summer2022, Vol. 31 Issue 3, p228-252. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elyas, Tariq1 telyas@kau.edu.sa, Al-Zhrani, Kholoud Ali1, Mujaddadi, Abrar1, Almohammadi, Alaa1
Publikováno v:
British Journal of Middle Eastern Studies. Dec 2021, Vol. 48 Issue 5, p1033-1052. 20p.
Autor:
Sulaimani Amjjad, Elyas Tariq
Publikováno v:
Romanian Journal of English Studies, Vol 12, Iss 1, Pp 22-28 (2015)
The focus of this paper is on the cultural aspects of the internationally, well-recognised and accepted international teacher training course known as Certificate in English Language Teaching to Adults (CELTA), or rather, the lack of it. In what foll
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69a0737f1a7d4d029fafef3e7b12a517