Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Ely, Tal"'
Autor:
Yaffe, Omer, Qi, Yabing, Segev, Lior, Scheres, Luc, Puniredd, Sreenivasa Reddy, Ely, Tal, Haick, Hossam, Zuilhof, Han, Kronik, Leeor, Kahn, Antoine, Vilan, Ayelet, Cahen, David
We compare the charge transport characteristics of heavy doped p- and n-Si-alkyl chain/Hg junctions. Photoelectron spectroscopy (UPS, IPES and XPS) results for the molecule-Si band alignment at equilibrium show the Fermi level to LUMO energy differen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1106.3892
Autor:
Yaffe, Omer, Ely, Tal, Har-Lavan, Rotem, Egger, David A., Johnston, Steve, Cohen, Hagai, Kronik, Leeor, Vilan, Ayelet, Cahen, David
Publikováno v:
The Journal of Physical Chemistry. C, Nanomaterials and Interfaces
We report on the passivation properties of molecularly modified, oxide-free Si(111) surfaces. The reaction of 1-alcohol with the H-passivated Si(111) surface can follow two possible paths, nucleophilic substitution (SN) and radical chain reaction (RC
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GARGARELLA, ROBERTO
Publikováno v:
Revista Derecho del Estado; ene-abr2022, Issue 51, p389-436, 48p
Autor:
Sale, Graham J.1, Randle, Philip J.1
Publikováno v:
European Journal of Biochemistry. 12/1/81, Vol. 120 Issue 3, p535-540. 6p. 2 Charts, 6 Graphs.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Software Engineering; May78, Vol. 4 Issue 3, p154-168, 15p, 18 Diagrams, 2 Charts
Publikováno v:
BusinessWeek; 2/27/1978, Issue 2523, p76-78, 2p
Autor:
Weyers
Hierdie boek is geskryf met die doel om die basiese beginsels en toepassings van rekeningkunde meer verstaanbaar en bruikbaar te maak vir studente wat nie rekeningkunde as skoolvak geneem het nie en ook nie as hoofvak gaan neem nie.