Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Ely, Susan"'
Autor:
McKell, Douglas, Ely, Susan, Ausel, Erica, Bahner, Ingrid, Belovich, Andrea N., Brenneman, Anthony, Brooks, William, Garwood, Steve, Habal, Shafik, Haight, Michele, Hernandez, Mark, Ikonne, Uzoma, Porter, Rachel, Rowe, Rebecca, Taylor, Tracey A. H., Thesen, Thomas
Publikováno v:
Medical Science Educator; Aug2024, Vol. 34 Issue 4, p961-966, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haight, Michele, Ausel, Erica, Bahner, Ingrid, Belovich, Andrea N., Brenneman, Anthony, Brooks, William S., Ely, Susan, Garwood, Steve, Habal, Shafik, Hernandez, Mark, Ikonne, Uzoma, McKell, Douglas, Porter, Rachel, Rowe, Rebecca, Taylor, Tracey A. H., Thesen, Thomas
Publikováno v:
Medical Science Educator; Jun2024, Vol. 34 Issue 3, p717-721, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ely, Susan J.
Numerous studies have shown multiple benefits gained through professional development for teachers, which address increasing pedagogical content knowledge, increasing student achievement and increasing teacher job satisfaction (Banks, 2008; Colbert,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a6f7fbd97cb08815a745a1db6257e85
Publikováno v:
Human Resource Management. Winter2004, Vol. 43 Issue 4, p297-298. 2p.
Autor:
Jensen, Darin, Ely, Susan
Publikováno v:
Teaching English in the Two Year College; Mar2017, Vol. 44 Issue 3, p247-263, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.