Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Elsharnouby, Mohamed H."'
Publikováno v:
Management & Sustainability: An Arab Review, 2023, Vol. 3, Issue 2, pp. 114-131.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MSAR-10-2022-0052
Publikováno v:
Journal of Humanities and Applied Social Sciences, 2023, Vol. 6, Issue 1, pp. 55-99.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHASS-09-2023-0119
Publikováno v:
Management & Sustainability: An Arab Review, 2023, Vol. 3, Issue 1, pp. 43-68.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MSAR-05-2023-0026
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2022, Vol. 17, Issue 4, pp. 581-601.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-02-2022-0035
Publikováno v:
Management & Sustainability: An Arab Review, 2022, Vol. 2, Issue 2, pp. 155-176.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MSAR-10-2022-0046
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 3, pp. 329-345.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-04-2021-0107
Autor:
Elsharnouby, Mohamed H.
Academics and practitioners have increasingly acknowledged the significance of the consumer-brand relationship in both traditional and online contexts. However, the impersonal nature of the online environment is considered to be a hindrance in the de
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.769087
Autor:
Alzaydi, Zyad M.1 (AUTHOR), Elsharnouby, Mohamed H.2,3 (AUTHOR) mohamed_elsharnouby@foc.cu.edu.eg
Publikováno v:
Future Business Journal. 9/23/2023, Vol. 9 Issue 1, p1-13. 13p.
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 15, Issue 4, pp. 571-591.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-05-2020-0107